60 تن روغن و 130 تن برنج توقیف شده وارد بازار لارستان می شود


60 تن روغن و 130 تن برنج توقیف شده وارد بازار لارستان می شود

لارستان- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی لارستان فارس گفت: 60 تن روغن خوراکی ،حدود 130 تن برنج خارجی و 27 تن هم شکر توقیف شده و احتکاری که ظرف روزهای گذشته در برخی انبارها و فروشگاه ها به صورت غیرمجاز انباشت شده بود با هماهنگی های لازم و از امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه 1401 در سطح بازار توزیع خواهد شد.

جواد مظفری روز شنبه در این زمینه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روغن های توقیف شده قوطی (جامد) و مایع بوده که با توزیع این میزان به جز فروشگاه های بزرگ برخی مغازه ها و خرده فروشی را نیز پوشش خواهد داد.

وی بیان کرد: نظارت ها و افزایش میزان گشت زنی از فروشگاه ها و انبارهای مواد غذایی از سوی نیروهای این سازمان با قوت و جدیت بیشتر و به طور مستمر ادامه دارد. تمامی اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز به اندازه کافی در سطح بازار ذخیره شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین این کالاها وجود ندارد.

60 تن روغن و 130 تن برنج توقیف شده وارد بازار لارستان می شود

مظفری همچنین از مردم در سطح شهرستان لارستان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ - ۱۳۵ و ۰۷۱۵۲۳۳۵۰۰۷ به بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

رصد بازار و گزارش مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی و ادارات صمت دیگر شهرستان های جنوبی فارس از جمله لامرد، گراش و اوز نیز از وضعیت آرام و عادی بازار و تامین کالاهای ضروری مردم حکایت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش