35 تن آرد و 3 تن روغن و شکر احتکاری در شیراز کشف شد


35 تن آرد و 3 تن روغن و شکر احتکاری در شیراز کشف شد

شیراز-ایرنا-مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بیش از 872 کیسه آرد احتکار شده با وزنی حدود 35 تن در شیراز کشف شد. تعزیرات حکومتی استان فارس هم از کشف 3 تن روغن و شکر در شیراز خبر داد.

کریم قانعی مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روز شنبه با بیان اینکه ارزش آردهای احتکار شده بیش از ۶ میلیارد ریال است، تصریح کرد: این آردها مربوط به سه واحد نان فانتزی،مجتمع نان و نانوایی لواش بود.

به گفته وی؛ متخلفان به منظور طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. افراد مذکور سهمیه آرد تخصیصی را با هدف فروش آزاد و خارج از شبکه قانونی نگهداری کردند.

مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه بازرسی ها به صورت مشترک با اداره غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه صنف نانوایان و پلیس امنیت اقتصادی استان فارس برگزار می شود،گفت: به منظور حفظ آرامش مصرف کنندگان بازرسی ها با شدت و جدیت بیشتری انجام خواهد شد و در صورت کشف هر گونه تخلف، متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی، به مراجع قانونی معرفی می شوند.

کشف سه تن روغن و شکر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس هم اعلام کرد : با دریافت گزارش های مردمی ۳تن روغن و شکر احتکار شده در پارکینگ یک منزل مسکونی در شیراز کشف و ضبط شد.

غلامرضا سالاری ادامه داد: پس از دریافت اطلاعات مبنی بر دپوی مقادیر زیادی کالا در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه مامورین پلیس امنیت اقتصادی عازم محل شدند.در بازرسی از این محل بیش از یک تُن روغن خوراکی و ۲ تن شکر احتکار شده کشف و ضبط شد.

وی از تشکیل پرونده تعزیراتی سخن به میان آورد و اظهار داشت: هم اینک شعبه رسیدگی کننده در حال بررسی پرونده هستند و با تکمیل تحقیقات، بطور قطع افرادی که به هر نحوی در این موضوع دخیل بوده اند، مجازات خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان خواست، چنانچه اطلاعی از احتکار هر گونه کالایی دارند مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا ۱۳۵ گزارش کنند تا گشت مشترک تعزیرات حکومتی نسبت به بررسی موضوع و برخورد با متخلفین اقدام نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا