بیشترین بارش باران گلستان در شهرستان علی آباد ثبت شد


بیشترین بارش باران گلستان در شهرستان علی آباد ثبت شد

رگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ایستگاه باران سنجی محمد آباد واقع در حوضه گرگان رود شهرستان علی آباد بیشترین بارش باران را از ساعت 17 عصر جمعه تا هفت صبح امروز شنبه در این استان ثبت کرد.

سید محسن حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این بازه زمانی، بارش باران در ایستگاه های فاضل آباد شهرستان علی آباد ۲۸ میلیمتر، مینودشت ۲۷ میلیمتر، تقی آباد گرگان و نوده خاندوز هرکدام ۱۰.۵ میلیمتر، گالیکش ۱۰ میلیمتر، تنگراه گالیکش و اراز کوسه گنبدکاووس هر کدام هشت میلیمتر، گلیداغ مراوه تپه ۷.۵ میلیمتر، گنبدکاووس ۶ میلیمتر و پارک ملی گلستان چهار میلیمتر در حوضه گرگان رود ثبت شد.

وی ادامه داد: در کردکوی ۱۸.۳ میلیمتر، شصت کلاته گرگان ۱۴ میلیمتر و سیاه آب بندرترکمن و گرگان چهار میلیمتر درحوضه قره سو، باغو ۶.۵ و وطنا پنج میلیمتر در حوضه خلیج گرگان واقع در شهر ستان بندرگز، اینچه برون ، مراوه تپه ، داشلی برون و هوتن در حوضه اترک واقع در شمال استان به ترتیب ۲، ۱.۵، یک و نیم میلیمتر بارش باران به ثبت رسید.

معاون راهداری اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای گلستان از لغزنده بودن محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: رانندگان برای آمد و شد در محورهای ارتباطی استان به توصیه های پلیس توجه داشته باشد.

غلامرضا بیکی افزود: اکنون براساس گزارش دریافتی از دوربین نظارتی، گردنه توسکستان واقع در محور گرگان به شاهرود، دارای مه گرفتگی و جنگل گلستان در مسیر گالیکش به بجنورد بارش باران را نشان می دهد.

مطابق گزارش هواشناسی گلستان، بارش باران در گلستان تا امشب ادامه دارد و از فردا ( یکشنبه ) افزایش نسبی دما تا دوشنبه در منطقه جریان داشته و از عصر دوشنبه وزش شدید باد همراه با ریزش گرد و غبار در نواحی شمالی را شاهد خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)