هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با غبار در استان همدان هشدار داد


هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با غبار در استان همدان هشدار داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از صدور هشدار سطح زرد با توجه به فعالیت یک موج ناپایدار جوی و افزایش سرعت وزش باد همراه با گرد و غبار در بیشتر نقاط استان طی 48 ساعت آینده خبر داد.

محمدحسن باقری شکیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان آلاینده ها پیش بینی می شود.

باقری شکیب اظهار داشت: وضعیت آب و هوایی استان همدان در روزهای آینده ناپایدار است و بر همین اساس و به دلیل افزایش سرعت وزش باد هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: طی پنج روز آینده آسمان استان صاف است و خبری از سامانه بارشی نیست و آلودگی هوا در روز دوشنبه به اوج خود می رسد.

وی خاطرنشان کرد: فامنین و اسدآباد با ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گل‌تپه و قهاوند با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۸ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟