استاندار بوشهر:پتروشیمی‌ها به اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی پایبند باشند


استاندار بوشهر:پتروشیمی‌ها به اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی پایبند باشند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: پتروشیمی‌های مستقر در جنوب این استان باید به اجرای مصوبه به کارگیری 50 درصدی نیروی کار بومی پایبند باشند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با مدیران پتروشیمی‌ها، اظهار کرد: توجه پتروشیمی‌ها به ادای مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی در شهرهای جنوبی استان الزامی است.

وی افزود: مردم استان بوشهر در سه دهه گذشته میزبانان شایسته‌ای برای صنعت نفت بوده‌اند و این مجموعه صنعتی نیز باید در قبال مردم احساس مسئولیت کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: علاوه بر پتروشیمی‌ها، مجموعه‌های نفت و گاز مستقر در جنوب استان نیز موظف به اجرای کامل و دقیق مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هستند.

محمدزاده ادامه داد: پتروشیمی‌ها و دیگر شرکت‌های پارس جنوبی در خرید محصولات و مایحتاج مورد نیاز خود، از تولیدات داخل استان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت گسترده این شرکت‌ها، تامین نیاز آنها از واحدهای تولیدی بوشهر باعث رونق اشتغال استان و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌شود.

در ادامه این نشست مدیران پتروشیمی‌های مستقر در این منطقه ضمن بیان دیدگاه‌های خود برای بهبود ارتباط با استان، بر تعامل با مدیریت استان بوشهر تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر