ادارات دزفول پیگیر تحقق سهمیه اشتغال خود باشند


ادارات دزفول پیگیر تحقق سهمیه اشتغال خود باشند

دزفول - ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افزایش چشمگیر سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال جاری گفت: ادارات دزفول پیگیر تحقق سهمیه اشتغال خود باشند.

نصراله فخر مجدیان روز شنبه در نشست شورای اشتغال دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: هنوز سهمیه اشتغال کل شهرستان تعیین نشده ولی آمار دریافتی از برخی دستگاه‌ها حاکی از افزایش چشمگیر آمار تعهد اشتغال امسال نسبت به سال گذشته است.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی ادارات با فرمانداری برای رفع موانع اشتغال در شهرستان ادامه داد: ملاک ارزیابی ما از عملکرد اشتغال ادارات، سامانه رصد است لذا انتظار می‌رود دستگاه‌ها در ثبت اطلاعات اشتغال در این سامانه اهتمام داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: آخر سال ما تحقق آمار تعهد اشتغال را از ادارات می‌خواهیم لذا اگر میزان تعهد تعیین شده براساس توانایی و ظرفیت یک دستگاه نیست از هم اکنون باید رایزنی و اصلاح صورت گیرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول نیز در این نشست تعهد اشتغال امسال کشور را یک‌ میلیون نفر و سهم خوزستان را ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هنوز سهمیه شهرستان اعلام نشده ولی برخی دستگاه‌ها به طور مجزا اعلام شده است.

مجتبی ظفری با اشاره به تغییرات امسال سامانه رصد افزود: کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آماده آموزش ادارات برای ثبت اشتغال آنها در سامانه هستند.

وی افزود: باید تعهد فروردین و اردیبهشت ماه تا آخر این هفته ثبت شوند چراکه سامانه به صورت برخط بررسی می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول سهمیه امسال اشتغال دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این سهمیه در سال گذشته هفت نفر بوده که امسال رشد زیادی داشته است.

وی با اشاره به افزایش سهمیه کمیته امداد به بیش از ۸۰۰ نفر افزود: سهمیه راه و شهرسازی نیز ۱۳۰ نفر اعلام شده است.

ظفری خواستار ثبت نکردن تمدید پروانه‌ها، خوداشتغالی و استخدام‌های دولتی ادارات در سامانه رصد شد و بیان کرد: این آمار در صورت ثبت حذف خواهند شد.

سعید ایثاری رییس اداره بهزیستی دزفول نیز گفت: ۱۳۱ طرح معرفی شده که ۶۰ طرح اهلیت سنجی شده و ۱۵ طرح به مرحله تعیین وام رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق