استاندار: معرفی صحیح کرمانشاه، سرمایه‌گذاران را به استان کشانده است


استاندار: معرفی صحیح کرمانشاه، سرمایه‌گذاران را به استان کشانده است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه با معرفی صحیح استان شاهد حضور سرمایه‌گذران در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم، گفت: اشتغال مهمترین دغدغه دولت در کرمانشاه است و ما هم در این چهار ماه با معرفی درست قابلیت‌های استان شاهد حضور ده‌ها سرمایه‌گذار در کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز شنبه در آیین معارفه «عبدالله الماسی» و تکریم « وحید خسروی » مدیرکل جدید و سابق اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه که با حضور مشاور وزیر کشور، مدیران دستگاه های اجرایی ، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: متاسفانه کرمانشاه در گذشته بد معرفی شده اما در دوره جدید همه ما بر اساس وظیفه شرعی و اخلاقی که داریم باید چهره زیبای کرمانشاه را معرفی کنیم.

فرهنگ کار در کرمانشاه را باید احیا کنیم

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ایرادات و آسیب های مختلف کرمانشاه را هم باید بیان و برای حل آنها چاره اندیشی کنیم، افزود: امروز فرهنگ کار در کرمانشاه به فراموشی سپرده شده و یکی دیگر از رسالت های ما احیا فرهنگ کار در جامعه است و همچنین احیا فرهنگ رفتارهای اجتماعی است که تاکنون تبعات بسیاری برای استان داشته است.

امیری‌مقدم، از تخصیص هفت میلیارد تومان اعتبار برای شروع به کار دفتر منطقه آزاد قصرشیرین خبر داد و گفت: جلسات مختلفی با استانداران استان های مرزی برای رونق صادرات و واردات و متعادل کردن این ۲ بخش تشکیل شده و باید بتوانیم در آینده از قابلیت های مرز خسروی و پرویزخان برای توسعه اقتصادی کرمانشاه استفاده کنیم و این در حالی است که استان کرمانشاه با جذب سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات تبصره بند الف ماده ۱۸ جهت اشتغال زایی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

امیری مقدم از سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی شهرستان روانسر و تعیین پیمانکار برای آغاز پروژه و پیش بینی ۲ هزار میلیارد تومان برای سامانه سردسیری خبر داد و گفت: موانع و مشکلات پتروشیمی کنگاور هم رفع شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است و این در حالی است که عملیات اجرایی احداث ۲ کارخانه کاشی برای استفاده از ظرفیت صادرات استان کرمانشاه آغاز شده است.

روابط عمومی ها باید پل ارتباطی سنگینی بین مردم و سازمان های اجرایی ایجاد کنند

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود روابط عمومی ها را چشم بینای سازمان در کمک به مدیران جهت برقراری ارتباط با مردم دانست و گفت: روابط عمومی ها باید پل ارتباطی سنگینی بین مردم و سازمان های اجرایی ایجاد کنند و همچنین زیبایی های محیط کاری و تلاش مدیران در دستگاه های اجرایی را در جامعه منعکس کنند.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، امام راحل، آیات، احادیث، روایات و رفتار پیامبر اسلام بر تقویت ارتباطات مردمی تاکید کرد و افزود: در کشوری که هزاران شهید، جانباز و ایثارگرد دارد حیف است در قبال مسئولیت خود خیانت کنیم و روابط عمومی ها بدانند که با انتقال درست مسائل و مشکلات به مردم در واقع از خون شهدا تکریم و تجلیل می کنند.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه روابط عمومی ها را رکن اساسی و حیاتی همه دستگاه های اجرایی استان دانست و گفت: استانداری برای ارتقا سطح دانش و آگاهی روابط عمومی ها دوره های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند به این دلیل که معتقدیم ما هرگز از آموزش بی نیاز نیستیم و مدام باید در معرض آموزش باشیم و سعی خواهیم کرد روابط عمومی های موفق در انجام وظایف محوله را معرفی و تجلیل کنیم.

مردم کرمانشاه با طرح اقتصادی دولت همراهی خوبی داشتند

امیری مقدم در خصوص سیاست های حذف ارز ترجیحی و اصلاح یارانه ها ضمن تشکر از مردم استان کرمانشاه جهت همراهی و همدلی برای اجرایی شدن این طرح گفت: مردم این استان که سالها با جنگ تحمیلی ، سیل و زلزله و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کردند امروز هم با طرح بزرگ اقتصادی دولت همراهی خوبی داشتند که از این طریق از آنها تشکر می‌کنم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه رییس جمهور خیلی صادقانه با مردم گفت و گو و وضعیت موجود را شرح دادند، افزود: امروز در یک دنیای شیشه ای زندگی می‌کنیم که همه چیز پیداست و هنرمند کسی است که صادقانه و به دور از دروغ مخاطبان را جذب کند و این درحالی است که رییس جمهور برای این کار از آبروی خود برای مردم مایه گذاشت.

در انتهای این مراسم از زحمات «وحید خسروی» تقدیر شد و «عبدالله الماسی» به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه معرفی گردید.

استاندار: معرفی صحیح کرمانشاه، سرمایه‌گذاران را به استان کشانده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان