حمایت‌ از فناوری‌های حقوقی و قضایی جدی‌تر دنبال می‌شود


حمایت‌ از فناوری‌های حقوقی و قضایی جدی‌تر دنبال می‌شود

تهران- ایرنا- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حمایت های معاونت علمی از فناوری های حقوقی و قضایی با توجه به شعار سال و خاص بودن آن برای دانش بنیان ها، جدی تر دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا، سورنا ستاری امروز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پردیس نوآوری حقوقی و قضایی در جمع خبرنگاران با تقدیر از اقدامات تحول آفرین قوه قضایه افزود: توسعه خدمات شرکت ها و استارتاپ هایی که در این حوزه کار می کنند و نمونه ای از کارهایی که در حوزه تکنولوژی اتفاق می افتد، در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

ستاری بیان کرد: هفته گذشته جلسه ای باتدبیر رییس قوه قضاییه در شورای معاونین قوه داشتیم و این نمایشگاه پیرو آن جلسه برپا شده است.

وی با اشاره به کارهای جدیدی که در این حوزه در حال انجام است، بیان کرد: امید است با توسعه این نوآوری ها اتفاقات خوبی برای مردم در دریافت خدماتی که از قوه قضاییه می گیرند، رخ دهد.

ستاری در خصوص حمایت های معاونت علمی برای ارتقای این خدمات اظهار داشت: بسیاری از این شرکت ها از همان بسترهایی که فراهم کردیم، در شتاب دهنده های تخصصی و شرکت های دانش بنیانی که توسط معاونت علمی حمایت شدند،‌ بیرون آمدند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور یادآور شد: از این به بعد نیز حمایت ها جدی تر است؛ به خصوص امسال که سال خاصی در حوزه دانش بنیان است حتما با حمایت مسولان در قوه قضاییه اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

ستاری به همراه سید محمد صاحبکار معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی قوه قضاییه و محمد کاظمی فرد رییس مرکزآمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از نمایشگاه پردیس نوآوری حقوقی و قضایی بازدید کردند.

۱۶ محصول دانش بنیان حوزه حقوقی و قضایی امروز در قالب نمایشگاه یک روزه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پردیس نوآوری حقوقی و قضایی ارایه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن