سعیدی: حضور حیدر فرمان و المسلم در ایران شائبه‌ای ندارد/ سرپرستان فدراسیون‌ها در مجمع کمیته نخواهند بود


سعیدی: حضور حیدر فرمان و المسلم در ایران شائبه‌ای ندارد/ سرپرستان فدراسیون‌ها در مجمع کمیته نخواهند بود

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اعضای میهمان و سرپرستان فدراسیون‌ها حق حضور در مجمع را نخواهند داشت و فقط اعضای دارای حق رای می‌توانند به مجمع بیایند.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص حضور حسین المسلم دبیرکل و حیدر فرمان مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: حیدر فرمان و المسلم برای دیدار با مسئولان بلندپایه ورزش کشور به ایران می‌آیند. البته یکی از برنامه‌های المسلم در ایران، دیدار با رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو راجع‌به یک طرح است.

وی در مورد اینکه حضور این ۲ در مجمع کمیته ملی المپیک شائبه‌برانگیز نیست، گفت: خیر. چون زمان حضور آنها در ایران با تاریخ مجمع کمیته ملی المپیک همزمان شده، تصمیم گرفته شد که دقایقی را در جلسه مجمع حاضر شوند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص یکی از پیشنهادات هیئت اجرایی مبنی بر برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته پس از بازی‌های کشورهای اسلامی که در مقایسه با سایر رویدادها تورنمنت مهمی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: به هر حال هیئت اجرایی این دو پیشنهاد را به مجمع ارائه کرد و مجمع مختار است که یکی از این پیشنهادات را انتخاب کند.

سعیدی در مورد اینکه آیا در مجمع پیش‌ روی کمیته ملی المپیک، رای‌گیری باز هم به صورت شفاهی خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: در این مجمع اعضای میهمان و سرپرستان فدراسیون‌ها حق حضور نخواهند داشت و فقط اعضای دارای حق رای می‌توانند به مجمع بیایند. در این شرایط دیگر هیچ ابهامی به وجود نخواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس