مقابله موفق با کرونا؛ ترویج گردشگری پزشکی


مقابله موفق با کرونا؛ ترویج گردشگری پزشکی

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از بلومبرگ، پرایوت چان اوچا، نخست وزیر تایلند اظهار کرد که قصد دارد بازدیدکنندگان خارجی بیشتری را در دوره پساکرونا با معرفی خود به عنوان یک مرکز گردشگری پزشکی و با تکیه بر سابقه خوب خود در مدیریت این بیماری همه گیر جذب کند. یک گروه ویژه به ریاست پرایوت در روز جمعه (20 مه) درخواست هایی را برای بازگشایی مکان های تفریحی...

نخست وزیر تایلند اعلام کرد که گردشگری پزشکی را در پساکرونا ترویج خواهد کرد.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از بلومبرگ، پرایوت چان اوچا، نخست وزیر تایلند اظهار کرد که قصد دارد بازدیدکنندگان خارجی بیشتری را در دوره پساکرونا با معرفی خود به عنوان یک مرکز گردشگری پزشکی و با تکیه بر سابقه خوب خود در مدیریت این بیماری همه گیر جذب کند.

یک گروه ویژه به ریاست پرایوت در روز جمعه (۲۰ مه) درخواست هایی را برای بازگشایی مکان های تفریحی که بیش از یک سال است در بحبوحه بازگشت گردشگران، تعطیل شده اند را بررسی خواهد کرد.

برداشتن محدودیت ها به عنوان کلیدی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر در دوره ژوئن تا سپتامبر که فصلی کاهشی برای گردشگری تایلند محسوب می شود، تلقی خواهد شد.

پرایوت گفت: تایلند سابقه اثبات شده ای در مقابله با شیوع کووید-۱۹ دارد و از این موضوع برای ترویج گردشگری پزشکی و درمان سلامت کشور برای جذب بازدیدکنندگان خارجی در پساکرونا استفاده خواهد کرد.

تایلند انتظار دارد که تعداد گردشگران از ماه اکتبر به بیش از سه برابر تا حدود یک میلیون نفر در ماه برسد زیرا این کشور بیشتر محدودیت های سفر دوران همه گیری را لغو می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد