چهار طرح کتابخوانی در مشهد رونمایی شد


چهار طرح کتابخوانی در مشهد رونمایی شد

مشهد-ایرنا- چهار طرح کتاب‌خوانی با هدف ارتقای سطح سواد عمومی جامعه و همچنین افزایش سطح آگاهی‌های عمومی عصرشنبه در فرهنگسرای انتظار شهر مشهد رونمایی شد.

مدیر کانون شهید ابراهیم روحی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پوستر باشگاه کتاب‌خوانان مشهدی، رونمایی از پوستر طرح کتابخوانی مثل روح‌الله به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، طرح کتابخوانی به وقت هشت پیرامون ایام دهه کرامت و رونمایی از پوستر طرح چهره به چهره و چکامه از جمله طرحهای رونمایی شده است.

علی اکبر روحی گل ختمی با اشاره به پوستر باشگاه کتاب خوانان مشهدی افزود: در این چهارچوب به صورت ماهانه با برگزاری مسابقه کتابخوانی سعی در رشد سرانه مطالعه استان خراسان رضوی می‌شود و شرکت‌کنندگان در بستر سامانه مرکز مجازی مطالعات کتابخوانی به آدرس www.ketab.ir حضور یافته و در برنامه‌های در حال برگزاری مشارکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ارتحال امام راحل (ره) امروز از پوستر ساده طرح کتابخوانی " مثل روح‌الله" رونمایی شد.

گل ختمی بیانکرد: به وقت هشت عنوان طرح دیگری است که به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه کرامت و با معرفی کتاب برمدار آفتاب صورت می‌گیرد تا مخاطبان با سبک زندگی آن امام همام بیشتر آشنا شوند.

این فعال فرهنگی همچنین از رونمایی پوستر طرح چهره به چهره و چکامه نیز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح حلقه‌های تربیتی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای رفتارهای اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده است. این طرح در مناطق کمتر برخوردار استان اجرا می‌شود و سعی شده تا حلقه تربیتی نوجوانان بر اساس کتاب "دعوت و امید" با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شود.

وی گفت: امروز مراسم اهدای برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب مادرانه، تاملی در مقام مادری و اهمیت فرزندآوری توسط حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد نظافت یزدی برگزار شد، در این مسابقه که از میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) تا میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برپا بود، از میان سه هزارو ۳۰۵ مشارکت کننده، تعداد ۱۲۵ نفر برگزیده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا