توسعه ورزش همگانی زنجان در گرو همکاری های بین بخشی است


توسعه ورزش همگانی زنجان  در گرو همکاری های بین بخشی است

زنجان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان زنجان گفت: وضعیت کنونی، زندگی ماشینی و کم‌تحرکی به ویژه در دوران کرونایی موجب به وجود آمدن چاقی در افراد و بروز بسیاری از بیماری‌ها شده که در این خصوص باید با همکاری بین بخشی فضایی را فراهم کرد تا آحاد جامعه بتوانند به سمت ورزش سوق یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز شنبه در جلسه مجمع فدراسیون ورزش‌های همگانی با گرامیداشت سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر افزود: تاریخ نشان داده است که مقاومت همواره نتیجه‌بخش بوده، هر چند با هزینه‌هایی همراه باشد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز ماندگار و تاثیرگذار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر از وقایع مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی بشمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر شرایط اقتصادی نامطلوب بر روند زندگی روزمره افراد تاثیر گذاشته است، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان یک دستگاه فرهنگی و ورزشی نقش بی بدیلی در توسعه ورزش همگانی برعهده دارد.

این مسوول با بیان اینکه بامقایسه چند سال مقایسه می توان به این مهم رسید که مسیری پیاده روی شهروندان زنجانی به ویژه در منطقه گاوازنگ به مراتب افزایش یافته و در واقع به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است، ادامه داد: ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به هر بهانه‌ای خانواده‌ها را به سمت ورزش سوق دهیم و در این بین توجه به ورزش همگانی بیش از پیش اهمیت دارد، اظهار داشت: از اعضای هیات ورزش‌های همگانی استان انتظار است با توجه به گستردگی کار در این عرصه، هموار پای کار باشند.

غفار امانی، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه ماهیت اصلی فعالیت این اداره کل، تولید سلامتی برای عموم جامعه است، خاطر نشان کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان زنجان حاکی از آن است که در این حوزه فاصله زیادی با کشور داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید