استاندار قزوین: مصرف بی رویه برق به تولید و جامعه آسیب وارد می‌کند


استاندار قزوین: مصرف بی رویه برق به تولید و جامعه آسیب وارد می‌کند

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما بی‌دقتی در مصرف برق به تولید و جامعه آسیب وارد می‌کند و باید شهروندان به این موضوع، توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، افزود: تامین برق واحدهای تولیدی یک موضوع جدی در شرایط فعلی است و بر تمام کنش های اقتصادی کشور تاثیر دارد و از مردم تقاضا داریم در مصرف کردن برق نگاه بهینه داشته باشند.

اعلایی همچنین اظهار داشت: با قطع برق از تولید، هزاران فرصت از جامعه و مردم گرفته می شود و هرچقدر در مصرف بی دقتی صورت بگیرد آسیب به تولید و جامعه بیشتر خواهد بود.

استاندار قزوین گفت: در استان، نیروگاه های کوچک مقیاس، قابل توجهی وجود دارد و باید دفتر سرمایه گذاری استان رسیدگی ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع تامین مالی زنجیره‌ای تولید، افزود: این طرح، موضوع خوبی است که دارای فضای منطقی و معقول است و می‌تواند ظرفیت های مختلفی را برای تولید کنندگان اولیه طراحی کند.

اعلایی با بیان اینکه این طرح، اقتصاد را واقعی می کند و شرایط بهره وری را ارتقا می دهد، بیان کرد: تامین مالی نیاز به رفع موانع دارد و باید این موضوع را در استان جدی بگیریم.

وی همچنین گفت: ارتباط با مدیران دولتی نباید در فضاهای سختی قرار داشته باشد و ارتباط فعالان اقتصادی با مدیران دستگاه ها باید تسهیل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت نیاز به تسهیل روابط با بخش خصوصی دارد، افزود: در فضای آتی باید روی موضوعات اولویت بندی داشته باشیم و در پاسخ دهی به مطالبات و تصمیم گیری سرعت داده شود.

اعلایی تصریح کرد: بعضی از موضوعات گمرکی و مالیاتی مورد مطالبه فعالان اقتصادی با اختیارات استانی برطرف می شود و ضروری است که مدیران نسبت به تسهیل و رفع موانع بخش خصوصی اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه شورای بخش خصوصی با دولت در استان قزوین بسیار پویا و فعال است و می تواند اثر گذار باشد و باید از این ظرفیت به نحو بهتر استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان