حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه ویژه قرار گیرد


حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه ویژه قرار گیرد

رکنا: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ایلام گفت: در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت. این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش رکنا از ایلام؛علی اشرف تابانی روز شنبه در آیین روز ملی جمعیت که با حضور خانواده سازمان تامین اجتماعی ایلام برگزار شد، اظهار داشت: در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت. این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: خانواده موفق خانواده ی است که هم خود و هم فرزندان با نماز و مسائل دینی اشنا باشند. موفقیت فقط در بحث جایگاه مدیریت نیست و صالح بودن انسان ها به والدین بر می گردد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: هر پدر و مادر در زندگی انسانی کارآمد باشند قطعا فرزندان موفقی تحویل جامعه خواهند داد.

وی مهمترین مبحثی که سبب می شود فرزندان صالح وارد جامعه شود درست بزرگ کردن آنان است. در نظام دینی همواره بیان شده لقمه حلال در رشد معنوی فرزندان بسیار کارساز و تاثیر گذار است.

تابانی عنوان کرد: همه ما موظف هستیم به مقوله ای رزق و روزی و ایمان به خداوند توجه کنیم. هرچقدر رابطه والیدن با فرزندان خوب باشد محیط زتدگی ما نیز بهتر خواهد بود.

ایلام، کوثر موسوی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در