سرمربی اینتر امیدوار به تکرار معجزه 2000 است


سرمربی اینتر امیدوار به تکرار معجزه 2000 است

سیمونه اینزاگی و اینتر همچنان به قهرمانی در هفته پایانی لیگ ایتالیا امیدوار هستند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر هفته گذشته به ترتیب موفق به غلبه بر آتالانتا و کالیاری شدند تا جنگ فتح اسکودتو به هفته پایانی کشیده شود. میلان حتی در صورت کسب یک تساوی مقابل ساسولو نیز به عنوان قهرمانی دست می یابد و اینتر شانس چندانی برای دفاع از عنوان خود نخواهد داشت، اما سیمونه اینزاگی امیدوار به تکرار تاریخ خواهد بود. در روزهای ابتدایی هزاره جدید، سرمربی جوان اینتر در لباس لاتزیو در شرایطی مشابه، احتمالا بهترین روز دوران ورزشی خود را تجربه کرده و قهرمان لیگ ایتالیا شد.

سرمربی اینتر امیدوار به تکرار معجزه 2000 است

در روز پایان فصل 99-2000 لاتزیو برای فتح اسکودتو باید از سر رجینا عبور کرده و منتظر شکست یوونتوس مقابل پروجیا می شد. بیانکوچلستی در مسابقه همزمان با سه گل به برتری دست یافت، اما شرایط عجیب جوی باعث شد پیرلوییجی کولینا، داور مسابقه یوونتوس بیش از یک ساعت بازی را متوقف کرده تا شرایط آرام شود. در نهایت کالوری، مهاجم پروجا در ابتدای نیمه دوم تک گل برتری بخش این تیم مقابل یوونتوس را به ثمر رساند تا لاتزیو در عین ناباوری به عنوان قهرمانی دست یابد.

این اولین و آخرین اسکودتوی سیمونه اینزاگی در دوران حضورش در میدان بود و حالا او امیدوار است اولین قهرمانی لیگ در رده مربیگری نیز با همین سناریو تکرار شود. جالب اینجاست این فصل نیز مانند سال 2000، اختلاف تیم اول و دوم تنها دو امتیاز است و البته ساسولو، حریف هفته بعد میلان نیز مانند پروجیا در رده یازدهم جدول قرار دارد. پس حداقل از نظر تاریخی، سیمونه اینزاگی باید تا آخرین لحظه به فتح اسکودتو با اینتر امیدوار باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ