با اخلال گران حوزه آرد و نان گلستان قاطعانه برخورد می شود


با اخلال گران حوزه آرد و نان گلستان قاطعانه برخورد می شود

گرگان - ایرنا  - دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: پس از بررسی ها در حوزه آرد و نان استان، اگر مشخص شود برخی تخلف کرده و در بازار اخلال ایجاد کرده اند به شدت با آنان برخورد و مجازات سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در نشست کارگروه آرد و نان استانداری گلستان که با حضور اتحادیه خبازان برگزار شد، افزود: این تهدید نیست و برخورد قاطع با اخلال گران حوزه آرد و نان را عملی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی که سبب کمبود یا انحصار شود در وضعیت فعلی مصداق اخلال در نظام اقتصادی است؛ متولیان حوزه آرد و نان را امانتدار می دانیم و در دستگاه قضایی برنمی تابیم فردی که امانتدار مردم در این حوزه است خیانت کند و اگر کسی بی رحمانه در این حوزه اخلال ایجاد کند ما نیز بی رحمانه با آنان برخورد می کنیم.

وی خطاب به اتحادیه خبازان و فعالان شبکه توزیع آرد دولتی گفت: شما به عنوان متولیان و فعالان این حوزه بهتر از همه می توانید بگویید آردهای دولتی کجا می رود و یا علت شلوغی نانوایی ها چیست، بنابر این باید خودتان ورود کنید و راه های نفوذ را ببندید و هر جا نتوانستید به دادستان ها اعلام کنید تا برخورد شود.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تاکید کرد: هر چند وظیفه برخورد با متخلفان در حوزه آرد و نان با تعزیرات است ولی در شرایط حساس کنونی باید تک تک پرونده های این حوزه ابتدا به دادسرا ارجاع شود.

وی گفت: اگر کوتاهی در نظارت ها سبب عرضه خارج از شبکه آرد و شلوغی نانوایی ها شود با ناظران بدون اغماض و بی درنگ برخورد می کنیم.

اسپانلو افزود: مجوز نانوایانی هم که آرد دولتی را در بازار بفروشند، بدون درنگ باطل می شود.

وی تاکید کرد: ضابطین دادگستری و دستگاه های متولی مکلفند نسبت به افزایش نظارت ها بر حوزه آرد و نان و شناسایی متخلفین و گزارش به موقع به دادسرا اقدام کنند ضمن اینکه همه فعالانه حوزه آرد و نان باید کمک کنند، یارانه آرد به دست مردم برسد.

استان گلستان با ۲ میلیون نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس