پاسخ مهدوی کیا به اقدام فرهاد مجیدی و ندادن بازیکن استقلال


پاسخ مهدوی کیا به اقدام فرهاد مجیدی و ندادن بازیکن استقلال

انتظار زیادی از کسی نداشتیم توافقاتی کرده بودیم و آن اتفاق نیفتاد. تلفنی با آنها صحبت کردیم چون با همه تقریباً دوست و هم دوره‌ای هستیم. هیچ ایرادی نیست.

لیگ برتر فوتبال با قهرمانی استقلال رو به پایان است و سرمربی آبی ها دغدغه ای برای نتیجه دو بازی باقیمانده ندارد اما حاضر نشد دروازه بان دوم تیمش را هم به تیم ملی امید بدهد!

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه مجیدی و منصوریان وعده داده بودند که بازیکنان‌شان را به تیم امید می‌دهند و صحبتی برای مربیانی که همکاری نکردند ندارید، عنوان کرد: انتظار زیادی از کسی نداشتیم توافقاتی کرده بودیم و آن اتفاق نیفتاد. تلفنی با آنها صحبت کردیم و برای‌شان آرزوی موفقیت کردیم چون با همه تقریباً دوست و هم دوره‌ای هستیم. هیچ ایرادی نیست. اینجا تیم ملی است. باشگاه نیست که دست من بسته باشد بلافاصله نفرات را جایگزین می‌کنیم و هیچ ایرادی ندارد. امروز هم تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست اینجا تیم ملی است و استعداد زیاد است.

*نفرات دیگری جایگزین دروازه بان استقلال شد

مهدوی‌کیا در مورد علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال که به تیم امید نیامد، عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. ما توافقی کرده بودیم که آن انجام نشد و نفرات دیگری جایگزین شدند. مشکلی خاصی نبود.

وی در مورد اینکه کسانی که نیامدند شانس‌شان را از دست داده‌اند یا نه؟ گفت: تأکید داشتیم بازیکنان ما قبل از بازی‌های رسمی در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.

پاسخ مهدوی کیا به اقدام فرهاد مجیدی و ندادن بازیکن استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...