امام جمعه جوانرود: گره گشایی مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان باشد


امام جمعه جوانرود: گره گشایی مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان باشد

کرمانشاه- ایرنا-امام جمعه موقت جوانرودبا تاکید بر حل مشکلات مردم گفت: تلاش برای جلب رضایت خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت مسئولین باشد و در این راستا همراهی همه مجموعه‌ها لازم است.

ماموستا محمدعزیزحسامی روزشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندارجوانرودبا بیان ویژگی های فرماندار سابق جوانرودافزود: فرماندار سابق این شهرستان شخصیتی متدین، اصیل و انقلابی بود و طی تصدی فرمانداری جوانرود تمام تلاش خود را برای اداره شهرستان به کار گرفت و در بحران های متعدد همچون سیل و کرونا کارنامه موفقی داشت.

وی با تقدیر از اعتماد استاندار ونماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی به فرماندار جدید اظهار داشت: نقشبندی شخصیتی بومی، متدین، با سابقه، اصیل و از خانواده های بزرگ نقشبندی است.

سعدی نقشبندی فرماندار جدید جوانرود نیز ضمن تقدیر ازاعتماد استاندار کرمانشاه ومجموعه وزارت کشورخدمت به مردم با استفاده از همه ظرفیت‌ها اعم از انسانی و کاری و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات و کمک به ارتقای شهرستان را در جهت تحقق برنامه های دولت را از جمله اهداف و اولویت‌های کاری خود بیان کرد.

وی افزود: با استفاده از اطلاعات پایه ای و با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و مسئولان برای جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را در جهت توسعه و تعالی شهرستان به کار می گیرم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل