لوکس ترین پرده ها برای دکور محل کار شما


پرده ها یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون هستند. هنگامی که در حال طراحی دکوراسیون منزل و محل کار خود هستید حتما به این نکته پی برده اید که بدون پرده دکوراسیون ناقص است و زیبایی خود را نشان نمی دهد. انتخاب پرده مناسب که تکیمل کننده...

لوکس ترین پرده ها برای دکور محل کار شما

پرده ها یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون هستند. هنگامی که در حال طراحی دکوراسیون منزل و محل کار خود هستید حتما به این نکته پی برده اید که بدون پرده دکوراسیون ناقص است و زیبایی خود را نشان نمی دهد. انتخاب پرده مناسب که تکیمل کننده زیبایی دکوراسیون شما باشد اهمیت بسیاری دارد. برای انتخاب پرده باید ابتدا مدل های مختلف پرده را بررسی کنید و پرده ای که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون محل کار شما دارد انتخاب کنید.

پرده اداری، مدل های مختلفی دارد و کمی با مدل های پرده پذیرایی و پرده هایی که در منزل به کار برده می شود متفاوت است. پرده های اداری معمولا مدل های ساده با رنگ های ساده و خنثی دارند. و گاها می توانید لوگو برند خود را بر روی پرده چاپ کنید که جلوه بسیار زیبایی به پرده می دهد و شخصی سازی کردن پرده باعث می شود همیشه در خاطر ارباب رجوع بمانید.

در ادامه به معرفی لوکس ترین پرده هایی که برای دکور محل کار مناسب است می پردازیم.

پرده های بالا رونده و کرکره ای

پرده های کرکره ای که به پرده های بالا رونده نیز معروف هستند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان پرده اداری می باشند و در اکثر ادارات این مدل پرده ها به چشم میخورد. پرده های بالا رونده شامل پرده هایی مثل: پرده کرکره فلزی، پرده شید، پرده زبرا، پرده کرکره چوبی می شوند.

لوکس ترین پرده ها برای دکور محل کار شما

پرده کرکره فلزی و چوبی

این مدل پرده ها از تیغه هایی با اندازه معین تشکیل شدند و به دو صورت دستی و مکانیکی باز و جمع می شوند. نصب آسان و قابلیت تنظیم نور از ویژگی هاییست که این پرده ها را در دسته پرده های محبوب برای اداره و محل کار قرار می دهد.

پرده کرکره فلزی و چوبی هر دو از یک نوع هستند با این تفاوت که جنس تیغه های هرکدام متفاوت است. جنس تیغه ها در پرده کرکره فلزی از جنس آلومینیوم است و این پرده ها به پرده آلمینیومی نیز در بازار معروف هستند.

پرده کرکره چوبی از دو نوع چوب طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است. پرده های کرکره ای چوبی مصنوعی معمولا همان پرده های فلزی هستند که با روکش های طرح چوب پوشانده شده اند.

کاربرد ها و موارد استفاده پرده کرکره فلزی و چوبی

منازل مسکونی : از سال های دور استفاده زیادی از این سبک پرده بخصوص در آشپزخانه و اتاق خواب می شد که حتی امروزه نیز کاربرد و طرفداران فراوانی دارد. این پرده در رنگ های سفید و طوسی و طرح چوب برای آشپزخانه مناسب هستند.

اماکن تجاری: به جهت قیمت مناسب و سبک بودن برا پنجره های مغازه ، ادارات ، دفاتر و سایر مکان های تجاری این پرده های گزینه مناسبی برای استفاده هستند.

برای پنجره های بزرگ پیشنهاد می شود که از پرده کرکره ای یک دست استفاده نشود زیرا پرده های یک دست با عرض بیشتر از 3 متر و طول بیشتر از 1 متر بسیار سنگین هستند و به سختی بالا و پایین می شوند که این نکته باعث کاهش طول عمر پرده می شود.

برای پنجره های بزرگتر از عرض سه متر پیشنهاد می شود که از دو پرده کرکره ای با عرض یک و نیم متر استفاده شود که هرکدام به طور جداگانه کنترل شوند.

لوکس ترین پرده ها برای دکور محل کار شما

پرده شید و پرده زبرا

پرده های شید و زبرا نیز در دسته پرده های بالا رونده قرار می گیرند و برای ادارات و مراکز تجاری بسیار مناسب هستند. پرده های زبرا از دو پارچه که بر روی یک دیگر دوخته شده اند تشکیل شده است و به دلیل شکل ظاهری به این نام معروف است.

پرده شید از پارچه های یکسره در رنگ های مختلف ساخته شده است، قابلیت چاپ لوگو بر روی این پرده ها وجود دارد و باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

پرده های شید و زبرا نیز به دو صورت دستی و کنترلی قابل تنظیم هستند. چوب پرده های کنترلی قیمت بیشتری نسبت به چوب پرده های معمولی دارند اما مدرن تر و طرز استفاده ساده تری دارند.

پرده های کرکره عمودی

پرده کرکره عمودی یا پرده لوردراپه یکی دیگر از پرده هاییست که در ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. این پرده ها برای پنجره های بزرگ هم کاربرد دارند و هیچ مشکلی برا پرده به وجود نمی آید.

پرده لوردراپه از کنار هم قرار گرفتن تیغه های پهن ۱۳ سانتی و پارچه های از جنس PVC یا سولیت تشکیل شد است و بوسیله یک ریل آلومینومی در بالای خود نگه داشته میشود.

پرده‌‍‌های لوردراپه پوششی بسیار کاربردی و مقرون به صرفه برای پنجره ها می باشند. آنها حالت‌های سایه روشن و تیره و کنترل نور بسیار خوبی دارند، طرح‌ها و خطوط روی آنها میتوانند زیبایی دکوراسیون داخلی شما را افزایش دهند. لوردراپه در طرح‌ها و رنگ‌های گسترده‌ای موجود میباشد که شما میتوانید با انتخاب آن ظاهری شیک و عالی و کاراریی مطلوب و به خانه یا محل کار خود ببخشید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی انواع پرده مخصوص اداره و محل های تجاری پرداختیم.پرده های کرکره ای عمودی و افقی از پرده های مناسب برای اداره هستند. برای خرید انواع پرده می توانید از سایت های فروش پرده مثل پردینو خرید خود را انجام دهید و از کارشناسان این مجموعه برای انتخاب بهتر مشاوره بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک