مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید FMC M4 تا پایان سال جاری / FMC SX5 توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)


با توجه به اینکه خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد، در برنامه هایی که با مطالعه نیاز بازار صورت می گیرد، در صورت نیاز به گسترش محصولات در سگمنت های حاضر می پردازیم.

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید "FMC M4 "تا پایان سال جاری /" FMC SX5" توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)گروه صنعتی فردا که با رونمایی از خودرو جدید" FMC M4 " از خبرسازان چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بود از فروش این محصول جدید به همراه ارائه نسخه توربو شارژر خودروی " FMC SX5" در سال جاری خبر داد.

به گزارش عصر ایران محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز در نشست خبری که در آخرین روز نمایشگاه خودرو تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال انجام شده از محصول " FMC SX5" برنامه داریم تا در کنار نسخه فعلی، تیپ دیگری از این کراس اوور را مونتاژ و روانه بازار کنیم.

وی در مورد مشخصات تیپ جدید SX5 گفت: موتور1.5 لیتری این خودرو از نوع تنفس طبیعی به توربو شارژ تغییر کرده و برخی دیگر از ویژگی های فنی و امکاناتی آن نیز ارتقا پیدا می کند.

مدیر بازاربی فردا موتورز در ادامه با اشاره به رونمایی این شرکت از خودرو جدید جدید "FMC M4 " گفت: با مطالعاتی که صورت گرفت و با توجه به نیاز جامعه به خودروهایی با فضای مناسب و بالاخص که این خودرو در رده محصولات لوکس قرار دارد با توجه به آپشن های عالی آن تصمیم به ارائه آن به بازار ایران گرفتیم و مطمئن هستیم استقبال خوبی ازاین محصول خواهد شد.

خودروی جدید " FMC M4 " که در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید "FMC M4 "تا پایان سال جاری /" FMC SX5" توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید "FMC M4 "تا پایان سال جاری /" FMC SX5" توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد، در برنامه هایی که با مطالعه نیاز بازار صورت می گیرد، در صورت نیاز به گسترش محصولات در سگمنت های حاضر می پردازیم.

آریان نژاد در خصوص وقفه ای که در عرضه خودروی سدان FMC 511 ایجاد شده بود گفت: این محصول هم اکنون در حال تولید در خط فردا موتورز است و به زودی با خبرهایی تازه برای عرصه آن در خدمت مشتریان عزیز خواهیم بود.

وی در مورد شبکه خدمات فروش و پس از فروش این شرکت گفت: در حال حاضر ۳۶ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور داریم و می خواهیم تا از ظرفیت ۱۱۷ نمایندگی موجود در گروه خودرویی خود برای توسعه شبکه عاملیت های فردا موتورز استفاده کنیم.

محمدرضا آریان نژاد در مورد اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: امروز کارخانه فردا موتورز با ظرفیت خوبی به تولید SX5، T5 و ۵۱۱ مشغول است و به زودی تولید خودرو خانوادگی و مسافرتی FMC M4 را هم شروع می کند. در کنار این محصولات، برنامه داریم تا در سال جاری یک سدان کلاس C و نسخه توربو شارژر SX5 را هم به بازار عرضه کنیم.

مشخصات فنی خودرو " FMC M4 "

دانگ فنگ M4 که در نمایشگاه خودرو تهران به اسم "FMC M4 " در معرض نمایش قرار گرفت یک خودروی MPV سایز متوسط است که با طول 4.85، عرض 1.9 و ارتفاع 1.715 متر دارای 7 صندلی بوده و فاصله بین محورهای آن نیز 2.9 متر است.

فیلم خودرو "FMC M4 " در نمایشگاه خودرو تهران

خودروی دانگ فنگ M4 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز است که می‌تواند 197 اسب بخار با گشتاور 285 نیوتن متر تولید کند. این قدرت از طریق گیربکس 7 سرعته DCT به چرخ ها منتقل می شود.

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید "FMC M4 "تا پایان سال جاری /" FMC SX5" توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا: فروش خودرو جدید "FMC M4 "تا پایان سال جاری /" FMC SX5" توربو شارژ در راه بازار (+عکس ، فیلم و مشخصات خودرو جدید)

امکانات رفاهی و ایمنی دانگ فنگ M4 یا " FMC M4 " شامل سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم اتوپارک، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، دوربین 360 درجه به سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، رادار نقطه کور، سیستم هشدار خروج از بین خطوط، سیستم تهویه مطبوع، سنسور نور، سنسور باران، 8 ایربگ 10 نقطه‌ای، سقف پانورامیک، جک برقی صندوق عقب، تریم چرمی کابین، صندلی برقی راننده، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف دوم، نورپردازی داخلی می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان