بازگشت ویولا به اروپا با شکست دشمن/ پایان فصل کابوس‌وارِ یووه و آتالانتا با باخت


بازگشت ویولا به اروپا با شکست دشمن/ پایان فصل کابوس‌وارِ یووه و آتالانتا با باخت

تهران- ایرنا- فیورنتینا با شکست یوونتوس موفق شد سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد و پس از پنج سال به مسابقات اروپایی بازگردد.

به گزارش ایرنا، هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های سری آ ایتالیا با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار فیورنتینا با ۲ گل یوونتوس را شکست داد و به لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد.

شاگردان وینچنزو ایتالیا که پیش از این در این فصل در سه تقابل با یووه در لیگ و جام حذفی شکست خورده بودند موفق شدند با گل‌های آلفرد دانکن(۴۵) و نیکولاس گونزالز(۹۲پنالتی) از حریف پرآوازه خود انتقام بگیرند.

بنفش‌ها با این برد خانگی و حیاتی ۶۲ امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رده هفتم سهمیه لیگ کنفرانس را از آن خود کردند و پس از ۵ سال به مسابقات اروپایی بازگشتند. شاگردان الگری نیز با تحمل هشتمین باخت خود در این فصل با ۷۰ امتیاز در جایگاه چهارم ایستادند.

در دیگر بازی‌ لاتزیو مقابل میهمان سرسخت خود هلاس ورونا با نتیجه پرگل سه بر سه متوقف شد تا با ۶۴ امتیاز بالاتر از همشهری خود رم در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. ورونا هم با ۵۳ امتیاز نهم شد.

آتالانتا نیز فصل کابوس‌وار خود را تکمیل کرد و با یک گل به میهمانش امپولی باخت تا با ۵۹ امتیاز هشتم شود و شانس حضور در مسابقات اروپایی را از دست بدهد. امتیاز با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است