کسب رتبه نخست حامی یابی اداره منطقه یک یاسوج


کسب رتبه نخست حامی یابی اداره منطقه یک یاسوج

کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج بر اساس ارزیابی کمیته امداد استان در ماه رمضان امسال با ثبت 129 نفر حامی رتبه نخست را از نظر جذب حامی به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین و نیکوکارانی که با اداره منطقه یک همکاری و سرپرستی ایتام را عهده دار شدند، گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال گذشته تا پایان سال بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین اداره منطقه یک یاسوج کمک کرده‌ که رشد 94 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد به‌منظور حمایت خیرین و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد 719 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این تعداد 272 نفر یتیم و 437 نفر فرزندان محسنین هستند.

حیدری با بیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج دارای حامی هستند، گفت: هم اکنون تعداد 922 حامی خیر و نیکوکار ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج را حمایت می کنند که 129 نفر آنان در رمضان سال جاری جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند که رشد 139 درصدی نسبت به رمضان سال گذشته داشت و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج با بیان اینکه حامیان با لطف و محبتی که به فرزندان معنوی خود داشتند در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، ادامه داد: میزان کمک‌های حامیان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 94 درصد رشد داشته است.

وی به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و عنوان کرد: سرانه ایتام در منطقه یک یاسوج 530 هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین 150 هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.

حیدری ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد اظهار کرد: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده و خیرین می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت‌نام در سامانه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از مسئول اکرام اداره، همراهی حوزه ستادی و تمامی نیکوکاران و خیرینی که در ماه مبارک رمضان امسال یاریگر ایتام این نهاد بودند، گفت: متقاضیان برای مشارکت در سرپرستی ایتام حتی با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در ماه می توانند با ارسال کدملی، تلفن، آدرس و تاریخ تولد خود براساس روز، ماه و سال با ارسال این مشخصات به تلفن های 09171451619 و 09173432371 سرپرستی یک و یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند.

گفتنی است رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با تقدیم لوح ارسالی رئیس کمیته امداد کشور از آقای خداداد دارابی مسئول اکرام و ایتام اداره منطقه یک یاسوج تجلیل کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار