طرح رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان برگزار شد


طرح رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان برگزار شد

جعفر قزلباش گفت: یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، طرح رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان است که اجرای این طرح به موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت محول شده است.

«جعفر قزلباش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، طرح رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان است که اجرای این طرح به موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت محول شده است.

مدیر موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت در این باره، افزود: در همین راستا ۲ نشست به صورت مجزا در نوبت های عصر و شب در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.
وی بیان کرد: طرح رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان در قالب نشست های روشنگری با پاسخگویی امیری طیبی از اساتید و سخنرانان مطرح کشوری همراه بود.
قزلباش ابراز کرد: علاوه بر این در طرح رفع شبهات و چالش های فکری دانشجویان، به سوالات آنها در خصوص مسائل فردی و اجتماعی و انتخاب همسر براساس آیات قرآن کریم و روایات پاسخ داده شد.
مدیر موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت اظهار کرد: این طرح با همکاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت و علوم پزشکی جیرفت و همچنین اداره تبلیغات اسلامی جیرفت اجرا شد.
وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح، تاکید کرد: رفع شبهات فکری و عقیدتی دانشجویان و آشنایی آنها با مسائل اقتصادی روز جامعه و تحلیل و بررسی روند این مسائل برخی از اهداف نشست های رفع شبهات و چالش های فکری و عقیدتی دانشجویان بود.
قزلباش یادآور شد: این طرح از طریق اعتبارات طرح های کاهش آسیب های اجتماعی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سطح شهر جیرفت حال اجرا است.
مدیر موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امروز دشمن با ایجاد شبهات دینی و اعتقادی به دنبال انحراف نسل جوان از اسلام و انقلاب است بنابراین همگی ما موکلف هستیم با جهاد تبیین حقایق و واقعیت ها جوانان را آگاه کنیم.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است