آغاز مهمانی سوره مبارکه توحید در صد دانه یاقوت رادیو قرآن


آغاز مهمانی سوره مبارکه توحید در صد دانه یاقوت رادیو قرآن

بخش صد دانه یاقوت جشنواره قرآنی صد که ویژه کودکان زیر ده سال و به صورت تولیدی است، آموزش سوره های کوچک قرآن را دستور کار دارد که هر هفته به یک سوره و یک موضوع اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ موضوع برنامه روز شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه صد دانه یاقوت که با محوریت حفظ قرآن، آموزش صحیح خواندن قرآن و آداب خواندن قرآن برای کودکان و موضوعات اخلاقی، تربیتی و رفتاری می باشد، آموزش حفظ و مفاهیم آیات سوره مبارکه توحید و توضیحاتی در خصوص مفاهیم آیات شریفه این سوره مبارکه را تقدیم مخاطبان نمود.

در این برنامه تأکید شد که سوره مبارکه توحید جزو سوره های کوچک قرآن است که در جزء سی ام قرآن کریم واقع شده و دارای چهار آیه شریفه می باشد. سوره مبارکه توحید به عنوان شناسنامه خداوند شناخته می شود چرا که در آن خداوند بزرگ می فرماید من تنها یک نفرم و بی نیاز از هرکسی هستم. فرزند کسی نیستم و فرزندی ندارم. هیچ کس هم مانند من نیست.

همچنین در این برنامه عنوان شد که از جمله آداب خواندن قرآن این است که هنگام تلاوت قرآن کریم وضو داشته، مرتب و منظم باشیم و حتی مسواک بزنیم تا با دهانی خوشبو آیات شریفه قرآن کریم را قرائت نماییم. برنامه "صد دانه یاقوت" در قالب جنگی نمایشی به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و کارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا به روی آنتن خواهد رفت. ازشرکت کنندگان دعوت میشود؛ جهت نام‌نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت و … فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید