حضور بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 1500 اثر جدید در نمایشگاه کتاب


حضور بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 1500 اثر جدید در نمایشگاه کتاب

رییس مؤسسه بوستان کتاب و مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از حضور این دو نشر با 1500 عنوان اثر جدید در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این آثار در بخش نمایشگاه مجازی و حضوری عرضه می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب، محمدباقر انصاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر از یک سو فاصله‌ای دو ساله بین مردم و نمایشگاه ایجاد شده است و از طرفی هم کنجکاوی در ناشران و مخاطبان پدید آمده است تا با حضور در نمایشگاه کتاب سی‌وسوم، مخاطبان از تازه‌های نشر و ناشران از سلایق مخاطبان مطلع شوند.

وی گفت: این کنجکاوی و علاقه مردم به حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قطعا موجب می‌شود که امسال شاهد برگزاری یک نمایشگاه پررونق باشیم؛ اگرچه بسیاری از آثار در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شد و مخاطبان نسبت به آن آگاهی پیدا کردند اما علاقه‌مندان کتاب اغلب دوست دارند خودشان به نمایشگاه بیایند و کتاب را برگه زنی و لمس کنند.

رییس مؤسسه بوستان کتاب و مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اعلام حضور این دو نشر مهم در عرصه علوم انسانی و اسلامی کشور اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که برای ارائه و عرضه اثر از سال 1397 تا سال 1400 وجود دارد، مؤسسه بوستان کتاب با 1100 عنوان اثر جدید و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با قریب به 350 اثر جدید در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد؛ البته در بخش مجازی تمامی آثار قابلیت دسترسی و خرید دارند.

وی گفت: آثاری که از سوی مؤسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این نمایشگاه ارائه می شود، با موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، علوم اجتماعی، تاریخ و ادیان، ادبیات و هنر، تاریخ و سیره اهل بیت(ع) مدیریت، فقه و حقوق است.

«سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از 21 تا 23 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...