بزرگترین یادواره شهدای محله وحدت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود


بزرگترین یادواره شهدای محله وحدت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود

عزیزی گفت: بزرگترین یادواره شهدای محله وحدت و و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به مناسبت سوم خرداد برگزار می شود.

«سیاوش عزیزی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: بزرگترین یادواره شهدای محله وحدت و و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به مناسبت سوم خرداد برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مدافعان زینبیه (س) ارومیه گفت: متاسفانه این یادواره بدلیل شیوع بیماری کرونا سه سال برگزار نشده و امروز 25 امین سال اجرایی است.

وی افزود: منطقه وحدت ارومیه بیش از 90 شهید و مسجد حضرت زینب کبری (ع) 20 نفر تقدیم اسلام کرده است.

عزیزی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه (س) بیش 120 نفر عضو دارد، گفت: توزیع بسته های معیشتی، گوشت های قربانی، پخت 700 پرس غذای گرم، اجرای تئاتر بچه های مسجد و تله تئاتر حضرت زهرا (س) از جمله فعالیت های کانون است.

مسئول کانون فرهنگی هنری مدافعان زینبیه (س) ارومیه بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: این یادواره ها فرصت مناسبی برای تبیین رشادت ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی بیان کرد: وظیفه ما مسئولین این است که در حفظ و نشر سیره شهدا تمام تلاش خود را به کار ببریم چرا که از یک سو وظیفه دینی و شرعی ما است تا این ارزش را حفظ کنیم و از طرف دیگر وظیفه اجتماعی است که قدردان خون شهدا باشیم.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من