عصبانیت مردم از گزارش‌‌های صداوسیما درباره یارانه ها


روزنامه جمهورى اسلامى نوشت؛ گزارش‌‌های اخیر و عجیب صداوسیما که حکایت از ابراز رضایت مردم درباره یارانه‌ها! و حتی تسویه بدهی مردم با پول یارانه‌ها! دارد به موضوع طنز و تمسخر بسیار زیادی از کاربران دنیای مجازی و البته عصبانیت و ناراحتی...

روزنامه جمهورى اسلامى نوشت؛

گزارش‌‌های اخیر و عجیب صداوسیما که حکایت از ابراز رضایت مردم درباره یارانه‌ها! و حتی تسویه بدهی مردم با پول یارانه‌ها! دارد به موضوع طنز و تمسخر بسیار زیادی از کاربران دنیای مجازی و البته عصبانیت و ناراحتی مردم در دنیای واقعی تبدیل شده است.


بعد از گزارش یکی از گزارشگران صداوسیما با این محور که بعد از خرید با پول یارانه، کمی هم اضافه آمد؛ این‌بار خبرنگار این سازمان سراغ حساب دفتری و خرید نسیه از مغازه‌های حاشیه شهر تهران رفته و اعلام می‌کند مردمی که بدهکار مغازه‌ها بودند، با پول یارانه حسابشان را تسویه کرده‌اند. عصرایران در بخشی از یک یادداشت نوشت: این که یک خبرنگاری سطحی باشد و در این حد درک سطحی از اقتصاد داشته باشد که چنین گزارشی بسازد، هیچ مشکلی نیست. اینکه یک رسانه چون تلویزیون بخواهد چنین گزارش سطحی تولید کند و پخش کند هم باز هیچ مشکلی نیست ولی اینکه انتظار داشته باشید مخاطب هم در این سطحی بودن شریک شود و حرف شما را بپذیرد توقع نابجایی است. به گزارش تازه‌نیوز، یک روزنامه‌نگار و منتقد سینما هم با انتشار ویدئویی از گزارش عجیب صداوسیما در مورد یارانه جدید معیشتی نوشت: بازنمایی رسانه‌ای و تحریف واقعیت به کثیف‌ترین شکل ممکن در صداوسیما صورت می‌گیرد... آنچنان که به دوربین زل می‌زنند و آشکارا دروغ می‌بافند! مشکل را که جلوی چشم مردم است، خوشگل جلوه می‌دهند و داغی که بر دل آنهاست را به باغی زیبا... تا وضعیت غیرقابل تحمل را به اوضاع گُل و بلبل بدل کنند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا