ادعاى عجیب روزنامه دولت درباره خریدهاى جدید مردم !


روزنامه ایران نوشت: هم اینک بازار خرید محصولات پروتئینی جایگزین گوشت مرغ داغ شده است به طوری که مردم طی ده روز اخیر نسبت به گذشته بیشتر به سمت خرید گوشت قرمز، ماهی و میگو، گوشت بوقلمون و حبوبات گرایش پیدا کرده‌اند. آبزی‌پروران تا قبل از...

روزنامه ایران نوشت: هم اینک بازار خرید محصولات پروتئینی جایگزین گوشت مرغ داغ شده است به طوری که مردم طی ده روز اخیر نسبت به گذشته بیشتر به سمت خرید گوشت قرمز، ماهی و میگو، گوشت بوقلمون و حبوبات گرایش پیدا کرده‌اند.


آبزی‌پروران تا قبل از اصلاح ارز ترجیحی معتقد بودند یارانه نهاده‌های دامی فقط به بخش دام و طیور داده می‌شود که این اقدام عملاً سبب افزایش هزینه‌های ماهی و دیگر آبزیان و همچنین افزایش قیمت این محصولات و به تبع آن کاهش خرید مردم می‌شد.


این در حالی است که با تصمیم فعلی دولت، به‌دلیل کاهش فاصله قیمتی مرغ و ماهی طبیعتاً تقاضا برای خرید ماهی افزایش می‌یابد که این اقدام سبب رضایت آبزی‌پروران شده است، در همین خصوص علی اکبر خدایی، دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان در گفت‌و‌گو با «ایران» اظهار کرد: طبیعتاً با افزایش قیمت مرغ، مردم استقبال بیشتری نسبت به خرید ماهی و میگو داشته‌اند به همین دلیل چون ماهی زیادی روی دست آبزی‌پروران مانده و می‌خواهیم مردم با مصرف آبزیان آشتی کنند طبیعتاً قیمت ماهی ثابت خواهد ماند و در فروش آبزیان افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403