ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی‌ها


ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی‌ها

در اولین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت 25 هزار و 4٧١ تومان ثبت شد و کاهش قیمت اندکی را نسبت به روز معاملاتی گذشته تجربه کرد. نوشته ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی‌ها (https://tejaratnews.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-1-%d8%ae%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-1401) اولین بار در...

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار که طی هفته گذشته ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه کرد، بعدازظهر اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش و با نرخ ٢۵ هزار و ۴٧١ تومان ثبت تجربه کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٧١ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣١ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴٨٩ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٧٣۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات دیروز کاهش قیمتی در حدود ٢٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

دیروز، یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٧۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢۶١ تومان برای فروش قیمت خورد. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩١٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢٠١ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

روند قیمتی یورو و دلار در صرافی ملی

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶٢٧ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ٣٨٢ تومان برای خرید معامله می‌شد. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۴١ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ٣٨۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ١٨٠ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٩٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز پنجشنبه هفته‌ گذشته، معادل ۲۸ هزار و ١١٨ برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٣٩ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠ تومان داشته است.(اقتصادآنلاین)

آخرین اخبار مربوط به نرخ دلار را در صفحه قیمت دلار تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز