سقف تسهیلات قرض‌‎‌الحسنه مهر ایران افزایش یافت


سقف تسهیلات قرض‌‎‌الحسنه مهر ایران افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل از افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشخاص حقوقی به پنج میلیارد ریال و برای اشخاص حقیقی تا دو میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایرنا، عقیل وکیلی روز یکشنبه در نشست با رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: در سایه اعتماد مردم و اعتقادشان به قرض‌الحسنه و برکات آن ۹۹ درصد مطالبات تسهیلات اعطایی بموقع وصول و دوباره به چرخه بازگشته که درصد وصول تحقق یافته از استانداردهای بین‌المللی بانکداری نیز بالاتر است.

وی افزود: بکارگیری سامانه ضمان برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن مبتنی بر اعتبارسنجی و خوش حسابی افراد نیز از دیگر خدمات جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعتمادو رضایت را در جامعه ایجاد کرده و مایه امیدواری مردم و مسئولان است.

وی اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مصداق بانکداری اسلامی دانست و افزود: فعالیت چشمگیر این بانک در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به عموم مردم استان در قالب طرح‌های متنوع قابل تحسین است.

قاسمیان توسعه بسترهای تعامل تمام اشخاص حقیقی و حقوقی بویژه خیرین را برای کمک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان را ضروری دانست.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد در راستای تحقق شعار سال گام‌های موثری برای جذب منابع قرض‌الحسته و تخصیص آن به اشتغال‌زایی و ازدواج جوانان در استان برداشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام