امام جمعه برازجان: همه نیروهای دشتستان برای خدمت به مردم هبستگی داشته باشند


امام جمعه برازجان: همه نیروهای دشتستان برای خدمت به مردم هبستگی داشته باشند

بوشهر- ایرنا: امام جمعه شهر برازجان مرکز دشتستان گفت: همه نیروهای انقلابی و دلسوز این شهرستان در این برهه حساس با همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات برای خدمت به مردم فرماندار جدید را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز یکشنبه در جمع مردم و مسئولان دشتستان افزود: جامعه برای پیشرفت و عبور از مشکلات نیازمند اتحاد، همدلی و همبستگی همه افراد جامعه است و با توجه به آغاز بکار فرماندار جدید این امر مهم از همه نیروهای انقلابی انتظار می رود.

امام جمعه برازجان ضمن تشکر از استاندار بوشهر برای اعتماد به جوانان بیان کرد: انتظار می‌رود با حمایت کامل از فرماندار جدید شهرستان دشتستان که جوانی مومن، انقلابی، خوش سابقه و باسواد است و دادن اختیار عمل به وی زمینه را برای مدیریت این شهرستان حل مشکلات آن یاری کند.

مصلح بیان کرد: از فرماندار جدید دشتستان می خواهیم که با تمام وجود وا استفاده از همه ظرفیت های این شهرستان بویژه نیروهای انسانی مومن و انقلابی و همه صاحب نظران خود را وقف خدمت به مردم و کمبودها و مشکلات گذشته را جبران و ترمیم کند.

امام جمعه برازجان افزود: از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود که همچون گذشته برای ارتقا این شهرستان و حل مشکلات عدیده آب، برق، مسکن، بهداشت و درمان و کشاورزی چه در تهران و چه در شهرستان دشتستان همه ظرفیت و توان خود را به کار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !