«خدا و قصه هایش» پرفروش شد


«خدا و قصه هایش» پرفروش شد

اکبرزاده گفت: غرفه هایی که مانند ما در نزدیکی ورودی و خروجی نمایشگاه کتاب بودند با مشکل گرد و خاک زیاد مواجه شدند.

«ابوالفضل اکبرزاده» در پاسخ به این سوال که با چند عنوان کتاب در غرفه انتشارات بهار دلها در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کردید گفت: ما در غرفه امان حدود 140 عنوان کتاب ارایه دادیم . بیشتر کتاب ها برای گروه سنی کودک و نوجوان و تعداد اندکی نیز برای بزرگسالان است. امسال سه عنوان کتاب جدید داشتیم و پارسال هم هفت عنوان کتاب جدید منتشر کردیم.

مسئول غرفه کودک و نوجوان انتشارات بهار دلها در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه کتاب خیلی کم بود، بیان کرد: پنج شنبه ها و جمعه ها استقبال از نمایشگاه خوب بود اما بقیه روزها نه. متاسفانه استقبال از نمایشگاه کتاب نسبت به سال های قبل از کرونا بسیار اندکبود و مسایل مختلفی در این زمینه دخیل هستند که از آن جمله می توان به شرایط اقتصادی و گرانی کاغذ و کتاب اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی ضعیفی در مورد برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت، عنوان کرد: بعد از دو سال وقفه به خاطر بیماری کرونا نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد و جا داشت که تبلیغات خوب و گسترده ای برای نمایشگاه صورت گیرد. ما ناشران یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه متوجه شدیم که نمایشگاه کتاب می خواهد حضوری برگزار شود. برگزارکنندگان باید از چند هفته قبل در مورد این نمایشگاه اطلاع رسانی می کردند تا مردم در جریان برگزاری این نمایشگاه قرار بگیرند و بتوانند برنامه ریزی کنند.

اکبرزاده در پاسخ به این سوال که کدام یک از کتاب های انتشارات بهار دلها در غرفه نمایشگاه کتاب پرفروش شده است، اظهار داشت: استقبال از مجموعه شش جلدی «خدا و قصه هایش» زیاد بود. این مجموعه را حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده و شاعر نوشته است. کتاب دیگری که در نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته بود ، «پرسش های شهر ظهور» اثر مرتضی دانشمند بود. این کتاب پاسخ به پرسش های کودکان و نوجوانان درباره امام زمان(عج) است. کتاب دیگری که با استقبال مخاطبان مواجه شده است، «احکام برای دانش آموزان» اثر عباس احمدیان است. کتاب «جشن تولد مهربان ترین کودک دنیا» که در مورد جشن تولد امام زمان (عج) است نیز پرفروش شد. این کتاب را مرتضی دانشمند به رشته تحریر درآورده است.

«خدا و قصه هایش» پرفروش شد

مسئول غرفه کودک و نوجوان انتشارات بهار دلها در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به اینکه بی نظمی های زیادی در این دوره از نمایشگاه وجود داشت، گفت: برخلاف دوره های قبل راهرو و سالن ها حروف بندی و شماره بندی نشده است. بسیاری از مردم از ما غرفه داران آدرس می پرسیدند و این نشان می دهد که اطلاع رسانی درستی در مورد نمایشگاه به مردم ارایه نشده است. دوره های قبل ورودی های سالن بنر می زدند و مکان غرفه انتشارات مشخص بود اما امسال مردم برای پیدا کردن غرفه ها سردرگم بودند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این دوره نیز به بخش کودک و نوجوان اجحاف شد. غرفه هایی که مانند ما در نزدیکی ورودی و خروجی نمایشگاه کتاب بودیم با مشکل گرد و خاک زیاد مواجه شدیم . در برخی از روزها طوفان و باد گرد و خاک زیادی را روی کتاب های ما می نشاند و ما باید مدام در حال تمیز کردن کتاب ها بودیم. متاسفانه جای درستی را به ما تحویل ندادند، می توانستند در ورودی یا خروجی سالن ها بنر و پارچه ای نصب کنند تا غرفه های نزدیک درها دچار این مشکل و معضل نشوند.

اکبرزاده اظهار داشت: متاسفانه بخش کودک و نوجوان نمایشگاه جدی گرفته نمی شود و جای درستی به آنها نمی دهند؛ حتی امسال بسیاری از مردم به خاطر گرد و خاک ترجیح می دادند که در وسط سالن ها باشند و به غرفه هایی که نزدیک درب های ورودی و خروجی است، مراجعه نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی