امباپه: همیشه گفته بودم پاریس خانه من است!


امباپه: همیشه گفته بودم پاریس خانه من است!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از این که قراردادش را با این تیم تمدید کرده ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه روز گذشته به مدت‌ها کشمکش و خبرهای مربوط به انتقالش به رئال مادرید یا ادامه حضورش در پی اس جی خاتمه داد و اعلام کرد که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرده است.
این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از منابع خبری انتقال این بازیکن به رئال مادرید را انجام شده می‌دانستند و به نظر می‌رسید که مدیران قطری پی اس جی شانسی برای حفظ این بازیکن ندارند.
امباپه شب گذشته تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را با هت تریک برابر متز و برگزاری مراسم قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ فرانسه جشن گرفت. این باشگاه مراسم خاصی را برای ادای احترام به این بازیکن نیز در نظر گرفته بود.
امباپه پیش از بر تن کردن پیراهنی که روی آن عدد 2025 به نشانه تمدید قراردادش تا این سال حک شده بود صحبت‌هایی را برای هوادارانی که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند انجام داد.
این بازیکن فرانسوی گفت:« شب همگی بخیر. من از این که به این ماجراجویی ادامه می‌دهم بسیار خوشحال هستم. از این که در فرانسه و در شهرم می‌مانم خوشحال هستم. من همیشه گفتم که پاریس خانه من است و امیدوارم که بتوانم به فوتبال بازی کردن که بیشتر از هر کاری دوستش دارم و کسب جام‌های قهرمانی ادامه دهم.»
ناصرالخلیفی که پیش از امباپه با هواداران صحبت کرده بود نیز گفت:« من خبر بسیار خوبی دارم. امباپه تا سال 2025 در این تیم می‌ماند. او از روز اولی که به این تیم آمد به این پروژه باور داشت و حالا هم با پروژه پی اس جی همراه خواهد بود. من از خانواده امباپه هم تشکر می‌کنم. از شما هواداران در فرانسه و سراسر دنیا تشکر می‌کنم همچنین دوست دارم از همه بازیکنان و خانواده پی اس جی تشکر کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو