فعالیت‌های بانک مهر ایران در استان اردبیل قابل تحسین است


فعالیت‌های بانک مهر ایران در استان اردبیل قابل تحسین است

اردبیل-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مصداق بانکداری اسلامی دانست و گفت: فعالیت چشمگیر این بانک در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به عموم مردم استان در قالب طرح‌های متنوع قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان در نشست با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعتماد و رضایت را در جامعه ایجاد کرده و مایه امیدواری مردم و مسئولان است.

وی اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مصداق بانکداری اسلامی دانست و افزود: فعالیت چشمگیر این بانک در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به عموم مردم استان در قالب طرح‌های متنوع قابل تحسین است.

قاسمیان توسعه بسترهای تعامل تمام اشخاص حقیقی و حقوقی بویژه خیرین را برای کمک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان را ضروری دانست.

وی اظهارامیدواری کرد در راستای تحقق شعار سال گام‌های موثری برای جذب منابع قرض‌الحسته و تخصیص آن به اشتغال‌زایی و ازدواج جوانان در استان برداشته شود.

همچنین در این دیدار عقیل وکیلی اظهار کرد: در سایه اعتماد مردم و اعتقادشان به قرض‌الحسنه و برکات آن ۹۹ درصد مطالبات تسهیلات اعطایی بموقع وصول و دوباره به چرخه بازگشته که درصد وصول تحقق یافته از استانداردهای بین‌المللی بانکداری نیز بالاتر است.

وی افزود: بکارگیری سامانه ضمان برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن مبتنی بر اعتبارسنجی و خوش حسابی افراد نیز از دیگر خدمات جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول