5 مدل جدید درب ضد سرقت در سال 1401 به همراه قیمت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امنیت از مهم ترین نیازهای فطری افراد در هر جامعه می باشد که موجب شده از روش های مختلف برای ایجاد آن استفاده شود. یکی از امن ترین ابزاری های امنیتی مورد استفاده در منازل و ساختمان ها درب ضد سرقت می باشد. این درب ها در مدل های مختلف و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. درب های ضد سرقت در بازار ایران به سه دسته اصلی درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی تقسیم بندی می شود. البته درب های ترک دارای دو مدل درب ترک اصل و درب وارداتی می باشند.

قیمت خرید درب ضد سرقت

از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید درب ضد سرقت مورد توجه قرار می گیرد، قیمت آن می باشد. البته به هیچ وجه نباید از کیفیت درب غافل شده و آن را فدای قیمت ارزان بعضی درب ها نمود. قیمت درب ضد سرقت بر حسب ابعاد، کیفیت و طرح درب مورد نظر متغییر است. از ارزان ترین مدل درب ضد سرقت باید به درب های چینی اشاره نماییم. این دربها معمولا دارای کیفیت مناسبی نبوده و تنها اسمی از درب ضد سرقت را یدک می کشند. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت در ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

ابعاد درب: این درب ها می توانند به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه تولید شوند. نوع روکش درب: از مدلهای مختلف روکش درب می توان به روکش چوبی، استیل، فلزی، پی وی سی و سی ان سی اشاره نمود. روکش چوب طبیعی و استیل از محصولات لوکس و گران قیمت بازار می باشند. قفل درب: برای ایجاد امنیت بیشتر در این درب ها باید از انواع قفل ضد سرقت امن و باکیفیت استفاده نمایید. به طبع هرچه کیفیت قفل بالاتر باشد ارزش آن هم بیشتر است. ساختار داخلی درب: در ساختار داخلی درب های ضد سرقت اصل، از شبکه های آهنی و فولادی استفاده شده و برای ایجاد ساختار مقاوم تر از بتن استفاده می شود. اما در درب های ارزان قیمت بجای شبکه های آهنی از شبکه های مقوایی استفاد و همین امر موجب کاهش وزن و قیمت این درب ها می شود. یکی از راه های تشخیص درب اصل، وزن آن می باشد. دستگیره و سایر یراق آلات: بر روی این دربها می توان انواع یراق آلات ارزان و گران را نصب نمود. دستگیره دیجیتال یکی از محصولاتی است که بر روی انواع درب ضد سرقت لوکس نصب می شود.

5 مدل جدید درب ضد سرقت در سال 1401 به همراه قیمت

برای اطلاع از قیمت با شماره تماس بگیرید. 09125610959

آیا درب ضد سرقت ارزان گزینه مناسبی برای نصب در منازل است؟

همان طور که اشاره شد درب های ارزان قیمت، عموما از محصولات کشور چین می باشند که دارای ساختار مقاوم و امنیت لازم نمی باشند. البته محصولات با کیفیت چینی نیز در بازار موجود است. برخی از درب ها به دلیل استفاده از یراق آلات و روکش لوکس دارای قیمت بالایی هستند اما به طور کلی ساختار داخلی تمام درب های تولید شده در مجموعه های معتبر مانند سنا درب امن، یکسان بوده و تنها دلیل اختلاف قیمت در این دربها روکش و یراق آلات آن ها می باشد. بنابراین برخی از محصولات ارزان قیمت مانند درب ضد سرقت فلزی، درب های امن و قابل اعتمادی هستند و تنها تفاوت آن ها ظاهر ساده تر این دربها می باشد.

شما میتوانید مدل های ارزان و لاکچری این محصولات را در فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت تهیه نمایید.

خرید اینترنتی در ضد سرقت

یکی از اقدامات مهم در تولیدی های معتبر درب، ایجاد فروشگاه های اینترنتی برای عرضه محصولات می باشد. خرید از فروشگاه اینترنتی موجب می شود بتوانید مدل های مختلف را به راحتی با یکدیگر مقایسه نمایید و در سریع ترین زمان محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید. از نقاط قوت این فروشگاه ها عرضه محصولات با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه ها و امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران می باشد. درب های ضد سرقت آپارتمانی و ویلایی از محصولات مهم این فروشگاهها به شمار میروند. شما میتوانید قیمت روز انواع درب ضد سرقت را در فروشگاه های اینترنتی استعلام بگیرید.

مدل های پرفروش درب ورودی ضد سرقت در ایران

برخی از مدل های درب ورودی ضد سرقت به دلیل کیفیت و امنیت بالا، ظاهر شیک و قیمت مناسب مورد توجه خریداران قرار گرفته است. از این مدل های می توان به درب ضد سرقت مدل ونوس، آراز، خورشیدی، نگین و سارای اشاره نمود. در این سال ها علاوه بر امنیت درب ها، ظاهر و زیبایی آن ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. وجود سلایق و بودجه های مختلف برای خرید در ضد سرقت موجب شده مدل های مختلف طراحی و تولید شوند تا نیاز تمام افراد برطرف شود. درب های لوکس علاوه بر مشخصات امنیتی، دارای طراحی شیک و زیبا هستند و معمولا اکثر معماران و طراحان دکوراسیون این مدل ها را برای استفاده بر می گزینند.

همچنین مدل های درب نیمه لوکس نیز در بازار موجود است که دارای قیمت مناسبتر اما ظاهری جذاب و شیک هستند. در ساخت این درب ها از رویه های ارزان تر استفاده شده است. درب لابی ضد سرقت در گروه درب های لوکس ساختمانی قرار دارد که به دلیل ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تر دارای قیمت بالاتری نسبت به درب های تک لنگه می باشند.

5 مدل جدید درب ضد سرقت در سال 1401 به همراه قیمت

5 مدل جدید درب ضد سرقت در سال 1401 به همراه قیمت

درب چوبی ضد سرقت

از گذشته تا کنون درب چوبی یکی از لوکس ترین و محبوب ترین مدل های درب داخلی و ورودی ساختمان ها به شمار می رود. همچنین مدل های مختلف درب با روکش چوب مصنوعی نیز موجود می باشد که دارای قیمت مناسب تری هستند ولی زیبایی و کیفیت درب ها چوبی را ندارند. درب چوبی معمولا از چوب گردو، راش، ترمووود، بلوط و ... ساخته می شود.

درب ضد سرقت خارجی

از سرشناس ترین و محبوب ترین مدل درب ضد سرقت خارجی در بازار ایران می توان به درب ضد سرقت سور ترکیه اشاره نمود. با بالا رفتن نرخ ارز، قیمت این درب ها نیز افزایش یافته و دیگر ارزش خرید ندارند. همچنین مدل های درب ایتالیایی نیز در بازار موجود می باشد که به دلیل قیمت بسیار بالا طرفداران بسیار کمی دارند و تقریبا واردات این نوع درب ها به داخل کشور متوقف شده است. بهترین گزینه برای جایگزین نمودن با درب خارجی مدل های با کیفیت درب ایرانی می باشد. درب های ایرانی دارای مقاومت بسیار بالا بوده و از این لحاظ با درب های ترک قابل رقابت هستند. شرکتهای مختلفی در ایران اقدام به تولید انواع درب ضد سرقت و درب داخلی نموده اند که از معتبرترین آن ها می توان به سنا درب امن اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت با شماره تماس بگیرید. 09125610959

مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت باکیفیت

در هنگام خرید این محصولات دقت نمایید که استانداردهای لازم در آن ها رعایت شده باشد. درب های ضد سرقت بی کیفیت از دربهای معمولی هم دارای امنیت کمتری است. از مهم ترین مشخصات در ضد سرقت که در هنگام خرید حتما باید به آن ها توجه نمایید می توان به این موارد اشاره نمود:

ساختار داخلی درب باید از فولاد باشد تا در مقابل ضربه و برش مقاومت کند. رویه درب از جنس باکیفیت، شیک و ضد خش باشد تا در طولانی مدت دچار خرابی و تغییر شکل نشود. امن ترین مدل های قفل ضد سرقت را بر روی این درب ها نصب نمایید. (قفل برند کاله و داف ترکیه از امن ترین محصولات بازار به شمار می روند.) امکان نصب انواع قفل، دستگیره و چشمی دیجیتال بر روی آن ها میسر و لولا درب قابل تنطیم باشد. حداقل وزن درب ضد سرقت باکیفیت 70 کیلو گرم است. چهار چوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم(ورق آهن) بوده و برای رنگ درب و چارچوب از رنگهای الکترواستاتیک استفاده شود. از انواع عایق صوتی و حرارتی در درب استفاده شود و همچنین دقت نمایید در چهارچوب درب، نوار درزگیر نصب تا از عبور گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری شود. توجه نمایید درب با استفاده از بتن یا پلاستوفوم پر شود. استفاده از پلاستوفوم هزینه بیشتری دارد اما قیمت تمام شده درب گران تر می شود. استفاده از زبانه های متحرک در درب. این زبانه ها دارای قفل های امنیتی هستند. زبانه های متحرک در قفل مرکزی ۱۴ عدد و در سایر قفل ها ۷ عدد می باشد.

درب های ضد سرقت به گونه ای طراحی شده اند که پس از نصب غیر قابل اهرم نمودن هستند. البته مهمترین مساله پس از خرید، نصب درب ضد سرقت است. برای داشتن یک درب امن و مقاوم باید کار نصب را به یک فرد خبره و باتجربه در این زمینه بسپارید. اگر درب به درستی نصب و رگلاژ نشود امنیت لازم ایجاد نخواهد شد.

جمع بندی:

خرید و نصب در ضد سرقت تا حد زیادی امنیت را برای ساختمان شما فراهم می کند. اما باید بدانید هیچ روشی تضمینی نیست و نمیتواند به صورت صد در صد راه نفوذ سارقین به ساختمان شما را ببندد. بنابراین همواره باید موارد امنیتی را رعایت نمایید. درب های ضد سرقت از ارزان ترین و موثر ترین روش ها برای ایجاد امنیت در ساختمان ها به شمار می روند.

برای اطلاع از قیمت با شماره تماس بگیرید. 09125610959

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند