آلگری: برای قهرمانی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم


آلگری: برای قهرمانی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که برای ایجاد تغییر و تحول در این تیم برای فصل آینده باید به فکر ایجاد تعادل با داشتن ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته پایانی سری A ایتالیا و در ورزشگاه آتمیو فرانکی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب فیورنتینا شد و در جایگاه چهارم به کار خود در فصل 22-2021 این رقابت‌ها پایان داد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: نیمه اول خوب بود، ما در یک‌سوم پایانی زمین اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و باید در برخی موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کردیم اما بازیکنانی هم بودند که اصلاً تمرین نکرده بودند. اکنون باید ورق را برگردانیم و برای سال آینده آماده شویم.

وی افزود: طبیعتاً بسیاری از بازیکنان نیاز به جدایی از تیم دارند، پائولو دیبالا و فدریکو برناردسکی در پایان قراردادشان از جمع ما جدا خواهند شد، بنابراین ما فقط باید همه چیز را با آرامش و تمرکز انجام دهیم تا تیم را اصلاح کنیم. دی‌ماریا؟ هر روز روزنامه‌ها اسامی را به عنوان اهداف نقل‌وانتقالاتی ما منتشر می‌کنند، فردا باید استراحت کنیم و از روز دوشنبه می‌توانیم به نحوه چیدمان تیم فکر کنیم. پایه‌های خوبی برای ساختن تیم وجود دارد.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: ما در حال حاضر پنج بازیکن جوان با استعداد داریم، ولاوویچ، لوکاتلی، دلیخت و کیه‌زا داریم، این در حالی است که میرتی هم چهار بازی خوب برای ما انجام داده است. من فکر می‌کنم آنها کم‌کم بهتر هم خواهند شد. طبیعی است که در تیم به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه نیاز است چون قهرمانی با داشتن تنها تعداد زیادی از بازیکنان جوان دشوارتر است. بازیکنان باتجربه‌ همچنین به بازیکنان جوان کمک می‌کنند تا رشد کنند و بالغ شوند. ما در هنگام ساختن تیم به تعادل نیاز داریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در