وام فوری بدون ضامن بانک رفاه/ اقساط وام 100 میلیونی چقدر است؟


وام فوری بدون ضامن بانک رفاه/ اقساط وام 100 میلیونی چقدر است؟

پرداخت وام فوری بدون ضامن به بانک رفاه هم رسید و این بانک اعلام کرده تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می‌کند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟ نوشته وام فوری بدون ضامن بانک رفاه/ اقساط وام 100 میلیونی چقدر است؟...

به گزارش تجارت‌نیوز، وام ۱۰۰ میلیونی فوری بدون ضامن بانک رفاه مشمول همه بازنشستگانی و افرادی می‌شود که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک رفاه درخواست دریافت وام فوری بدون ضامن را بدهند.

اما شرایط دریافت وام بانک رفاه چیست؟ آنگونه که در گزارش‌ها آمده سقف وام بدون ضامن بانک رفاه ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه (۴ سال) است. البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه (۳ سال) است.

اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه

آنگونه که این بانک اعلام کرده اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه، ماهانه حدود سه میلیون تومان است. در پایان، متقاضی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام و ۴۱ میلیون تومان به‌عنوان سود به بانک پرداخت می‌کند. به عبارتی اصل وام و سود آن معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

علاوه بر این، هزینه تشکیل پرونده و آبونمان این وام، سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

ضامن وام ۱۰۰ میلیونی

همانگونه که از نام این وام پیداست، وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه نیازی به ضامن ندارد. بلکه به کلیه افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

اما همه افراد نمی‌توانند این وام را دریافت کنند. نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی است. یعنی بانک اعتبار متقاضی را بررسی می‌کند و اگر متقاضی دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد، می‌تواند این وام را دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)