3 هزار بازرسی در بازارهای شمیرانات انجام شد


3 هزار بازرسی در بازارهای شمیرانات انجام شد

شمیرانات - ایرنا - رئیس صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اعلام کرد: از 18 اردیبهشت تا پایان این ماه، در راستای طرح ویژه نظارت بر نحوه رصد و توزیع کالای اساسی سه هزار و 210 بازرسی در این شهرستان انجام شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی صمت شمیرانات، سید علی میرموسوی افزود: از ابتدای طرح نظارت بر کالاهای اساسی تاکنون تعداد سه هزارو ۲۱۰ بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در قالب گشت مشترک توسط بازرسین اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتحادیه‌های مربوطه انجام شده است.

وی گفت: از این بازرسی‌ها تعداد ۶۹ واحد صنفی متخلف شناسایی که ضمن تشکیل برگ گزارش بازرسی به ارزش سه میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۳۶۰ ریال پرونده متخلفان جهت بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته در ابتدای طرح، بعضی فروشگاه‌ها با کمبود روغن خوراکی مواجه بودند که در همان روز های ابتدای این کمبودها مرتفع و در حال حاضر در سطح شهرستان هیچگونه کمبودی در زمینه‌های کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، شمیرانات دارای ۱۱ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است.
این شهرستان متشکل از چهار شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس