کشف بیش از 71 تن کالای احتکار شده در خوزستان 


کشف بیش از 71 تن کالای احتکار شده در خوزستان 

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 71 تن کالای احتکار شده توسط پلیس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی این استان در چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس ، سردار سید محمد صالحی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار و جلوگیری از احتکار کالا توسط سودجویان اقتصادی و کمبود اقلام مصرفی مورد نیاز خوزستان، پلیس اماکن عمومی این فرماندهی در چند روز گذشته با همکاری مراجع قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صمت استان موفق به شناسایی انبارهای احتکار و کشف بیش از ۷۱ تن کالای اساسی شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این انبارها ۳۵ هزار و ۱۰۱ کیلوگرم روغن خوراکی، ۱۰ هزار و ۹۷۰کیلوگرم برنج، ۲۲۷ هزار و ۹۴۰ کیلوگرم ماکارونی، چهار هزار و ۲۷۰ کیلوگرم شکر، ۷۰۰ کیلوگرم قند و۴۸۰ کیلوگرم آرد احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس اماکن همچنین موفق به کشف ۱۶ هزارکیلوگرم گوشت و ۳۲۵ هزارکیلوگرم شلتوک شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل