11 خودرو در همدان به دلیل دوردور توقیف شد


11 خودرو در همدان به دلیل دوردور توقیف شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از توقیف 11 خودرو در این شهرستان به دلیل دوردور خبر داد و گفت: طرح برخورد با دوردور خودروها (حرکات نمایشی) از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رانندگان متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند افزود: رانندگانی که تخلف آنها توسط دوربین یا ماموران راهور ثبت شده باشد، در سیستم پلیس به عنوان خودروی دارای شکایت ثبت شده و در کمترین زمان خودروی آنها نیز توقیف و راننده متخلف به مرجع قضایی معرفی می شود.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲ تیم نامحسوس اقدام به گشت زنی در بلوارها و شناسایی خودروهای مختل می کند سپس وسیله نقلیه متوقف و راهی پارکینگ می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از ماشین بازها با تغییر در ارکان خودرو از جمله کف خواب کردن وسیله نقلیه و استفاده از بوق و اگزوزهای نامتعارف، شبانه اقدام به دور زدن در بلوارها می‌کنند.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: تردد با سرعت و سبقت غیرمجاز و لایی کشیدن خودروها سبب سلب آرامش از ساکنان در این مناطق و افزایش بروز سوانح و تصادفات ناگوار نیز شده است.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: به تازگی یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت تردد با سرعت بالا در بلوار بعثت دچار سانحه شده که ۲ سرنشین این وسیله نقلیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری