فرماندار ملایر از برگزاری کنگره هزار و 100 شهید شهرستان خبر داد


فرماندار ملایر از برگزاری کنگره هزار و 100 شهید شهرستان خبر داد

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه ملایر از برگزاری کنگره یک‌هزار و 100 شهید این شهرستان با محوریت کنگره ملی هشت هزار شهید والامقام استان همدان خبر داد و گفت: محوریت برگزاری این کنگره، خدمت‌رسانی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یک‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه خدمات‌رسان باید در برگزاری این کنگره به صورت کامل پای کار باشند و در حوزه خدمات‌رسانی کمیته‌های مختلف تعریف شود.

وی بر لزوم انجام کارهای تبلیغاتی و فرهنگی در قالب تئاتر، موسیقی، فیلم کوتاه و کلیپ در راستای برگزاری این کنگره تاکید کرد و افزود: متناسب با سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان باید شهرستان ملایر نیز ایفای نقش کند.

فرماندار ویژه ملایر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان را یک گنجینه ارزشمند دانست و گفت: هزار و ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به یاد هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس به همدان اعزام خواهند شد.

اسماعیلی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی هشت هزار نفری به نام مبارک امام رضا(ع) و گرامیداشت هشت هزار شهید استان همدان همزمان با دهه کرامت در ملایر خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای این شهرستان استفاده شود.

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری این کنگره، به نام و یاد یک‌هزار و ۱۰۰ شهرستان ملایر ۱۱۰ نکته کلیدی از سبک زندگی شهدای این شهرستان در قالب کلیپ تهیه و به مردم ارایه شود.

وی مردمی‌سازی کنگره شهدای این شهرستان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: سهم مردم باید در برگزاری این کنگره پررنگ شود و به صورت مرتب یادواره‌های شهدا همچون شهدای نیروی انتظامی و اصناف در سطح شهرستان، بخش‌های تابعه و مراکز دهستان‌ها برگزار شود.

کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با محوریت خدمت‌رسانی است

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان نیز با گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: با نوع موانع و زمینی که دشمن مسلح کرده بود تصور آزاد شدن خرمشهر را نداشتیم، اما با لطف و عنایت خداوند و همکاری نیروهای بسیج، سپاه و ارتش خرمشهر آزاد شد.

سردار «مهدی فرجی» افزود: مقرر شد کنگره شهرستانی در ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان با طراحی و تدوین برنامه‌های مختلف با اثرگذاری و ماندگاری بالا و با اهتمام و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برگزار شود که وظایف و مسئولیت هر دستگاهی مشخص شده است.

وی گفت: به نام و یاد هشت هزار شهید والامقام استان همدان، برنامه‌های متنوعی همچون آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، ساخت مسکن محرومان، سرکشی، بازدید و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدا، تالیف کتاب، نگارش آثار شهدا، تهیه بانک اطلاعاتی شهدا، کاشت هشت هزار نهال و برپایی میز خدمت در راستای برگزاری این کنگره در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های کنگره ملی هشت هزار شهید استان امسال در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، بیان کرد: ۲۲ کمیته ذیل این کنگره تشکیل شده و به تناسب نیاز در شهرستان‌ها نیز این کمیته‌ها شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست حکم فرماندار ویژه ملایر به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان ملایر با محوریت کنگره هشت هزار شهید استان همدان به وی اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر