معاون اول قوه قضاییه: حل مشکلات مردم را نصب‌العین قرار دادیم


معاون اول قوه قضاییه: حل مشکلات مردم را نصب‌العین قرار دادیم

بیرجند - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: مشکلاتی که مردم در ارتباط با دستگاه قضا دارند را نصب‌العین خودمان قرار دادیم تا در اسرع وقت، رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین "محمد مصدق" روز یکشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: در قوه قضاییه در این دوره تحول و تعالی برنامه‌ریزی کردیم که مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان حل شود.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین (ع)، خطاب به کارگزاران نظام اعم از قوه مجریه، قوه قضاییه و قوه مقننه مبنی بر اینکه حاجت‌ها و خواسته‌های مردم نسبت به کارگزاران نعمت‌هایی است که خداوند به آنان ارزانی داشته، گفت: خیلی‌ها دنبال نعمت می‌گردند و شاید این توفیق حاصل نشود ولی برای کارگزار نظام اسلامی از جمله ما کارگزاران در قوه قضاییه این نعمت و زمینه فراهم شده که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و حضرت در ادامه می‌فرمایند از این نعمت خدادادی چرا خسته می‌شوید.

معاون اول قوه قضاییه به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضا در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: گاهی همکاران ما در ساعات پایانی شب نیز پرونده برای رسیدگی همراه خود می‌برند و دنیا ظرفیت پاسخگویی به این همه زحمات را ندارد که امیدواریم همه این زحماتی که همکاران قضایی و اداری ما با این وضعیت می‌کشند، ذخیره آخرت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم ما هم بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مردم و آنچه مربوط به دادگستری است، برداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصدق با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این استان به برکت وجود حضرتعالی در همه عرصه‌های انقلاب از جمله شرکت در انتخابات و حضور در مراسمی که انقلاب و نظام نیاز دارد، نمونه است.

معاون اول قوه قضاییه که برای حضور در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

رییس قوه قضاییه ۲۵ اردیبهشت امسال حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی موحدی‌راد را به سمت رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

موحدی‌راد پیش از این در سمت رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مشغول به خدمت بوده و دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دیگر سوابق وی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی هم با حکم رییس قوه قضاییه به سمت رییس کل دادگستری استان کرمان منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟