تعیین میزان پاداش پای سکوی ورزشکاران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی/ برند کاپیتان تیم ملی بسکتبال؛ البسه کاروان ایران در قونیه!


تعیین میزان پاداش پای سکوی ورزشکاران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی/ برند کاپیتان تیم ملی بسکتبال؛ البسه کاروان ایران در قونیه!

نشست اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با تعیین میزان پاداش پای سکوی ورزشکاران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در نشست امروز اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، درباره پاداش پای سکوی ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ قونیه و هم‌چنین تعیین برند تولیدکننده البسه رسمی و ورزشی کاروان اعزامی ورزش ایران به ترکیه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

از این رو مقرر شد که برای مدال طلا ۱۵۰۰ یورو، مدال نقره ۱۲۰۰ یورو و مدال برنز نیز ۸۰۰ یورو پاداش پای سکو از سوی کمیته ملی المپیک درنظر گرفته شود؛ در شرایطی که پاداش پای سکو برای مسابقات مشابه سال ۲۰۱۷ به ترتیب مدالی مبالغ ۶۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ دلار تصویب شده بود.

برآورد و پیش‌بینی تیم سرپرستی کاروان ایران در قونیه هم مبلغی در حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان را برای هزینه‌های این رویداد درنظر گرفت. هم‌چنین تعیین شد تا برند SNB به مالکیت صمد نیک‌خواه بهرامی که در مناقصه هم برنده شده بود، وظیفه تأمین البسه کاروان را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟