هزینه تورهای جام جهانی قطر


جام جهانی 2022 یکی از اتفاقات شگفت‌انگیز برای عاشقان فوتبال است که مشتاقانه برای رسیدن به آن لحظه‌شماری می‌کنند. این‌مسابقات این‌بار قرار است که در یکی از کشورهای خاورمیانه برگزار شود. قطر به‌عنوان یکی از مقاصد مهم در منطقه خود را برای یک...

جام جهانی 2022 یکی از اتفاقات شگفت‌انگیز برای عاشقان فوتبال است که مشتاقانه برای رسیدن به آن لحظه‌شماری می‌کنند. این‌مسابقات این‌بار قرار است که در یکی از کشورهای خاورمیانه برگزار شود. قطر به‌عنوان یکی از مقاصد مهم در منطقه خود را برای یک کارناوال یک‌ماهه آماده می‌کند.

هزینه تورهای جام جهانی قطر

200 میلیارد دلار برای پروژه‌های زیرساختی در آستانه جام جهانی هزینه می‌شود که قرار است آن را به گران‌ترین جام جهانی تاریخ بدل کند. برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر و هزینه تورهای جام جهانی قطر با ما همراه باشید.

جام جهانی قطر و مزایای آن برای ایران

نزدیکی قطر به ایران و برگزاری بازی‌های جام جهانی در این‌کشور مزیت‌های خوبی را برای کشور ما یعنی ایران داشته است. ساده‌ترین موردی که ایرانی‌ها را از صرف هزینه‌های زیاد منع کرده هزینه‌های سفر به این‌کشور است.

شما به‌آسانی و با هزینه‌هایی معقول امکان سفر به قطر و تماشای بازی‌های به‌صورت حضوری را خواهید داشت. اگر دوست دارید به قطر سفر کنید حتما برای سفر خود و همه لحظات آن برنامه داشته باشید تا از زمان و سفر خود بهترین استفاده را ببرید. در ادامه درباره هزینه تورهای جام جهانی قطر مطالب دقیق‌تری را بیان می‌کنیم تا شما بتوانید برای سفر یا تماشای حضوری بازی‌های ایران برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

مزیت‌های خرید تور جام جهانی

هر تماشاگر دو گزینه دارد اول این‌که خودش بلیت تهیه کرده و به قطر سفر کند و دوم این‌که با تور به این‌کشور برود. درصورتی‌که با تور به قطر سفر کنید، برخی از امکانات که در زیر آمده است، شامل حال شما می‌شود.

گشت درون‌شهری ترانسفر بیمه مسافرتی راهنمای فارسی‌زبان رزرو بلیت هواپیما رزرو هتل

قیمت تور جام جهانی قطر 2022

در این‌جام جهانی قطر مملو از مسافر است و پیش‌بینی می‌شود که به‌خاطر تقاضای بیشتر، قیمت تورها و بلیط‌ها هم کمی افزایش پیدا کنند. همچنین باتوجه‌به نوع ایرلاین‌ یا نوع هتلی که انتخاب می‌کنید و امکاناتی که در هر تور برای شما در نظر گرفته می‌شود، هزینه تورهای جام جهانی قطر متفاوت باشند.

هزینه تورهای جام جهانی قطر

تورهای لحظه آخری قطر

اتفاقی که در فروش تورهای لحظه آخری میفتد، این‌است که آژانس‌ها برای این‌که از ضرر و زیان جلوگیری کنند، همواره مجبور هستند که تورهای خوشان را 10 تا 50 درصد ارزان‌تر از قیمت واقعی به فروش برسانند. اما این‌مورد در خصوص سفرهایی است که تقاضا معمولی یا کمی دارند.

اما در مورد جام جهانی باتوجه‌به تقاضا زیادی که برای این‌سفر وجود دارد، احتمالا منتظر ماندن برای تورهای لحظه آخری آن هم به هوای تخفیف و قیمت ارزان‌تر زیاد هوشمندانه نیست. بهتر است روی هتل خوب یا ایرلاین‌خوب ریسک نکنید و منتظر قیمت کمی ارزان‌تر نمانید.

تعداد پرواز‌های ورود به قطر

قطر همواره کشور توریست‌خیزی است و عده زیادی سالانه برای بازدید از این‌کشور به قطر سفر می‌کنند. اما در طول جام جهانی قطعا قطر رکورد دریافت بازدیدکننده را می‌شکند. به‌همین‌خاطر است که فرودگاه‌های بین‌المللی حمد و قطر ایرویز با همکاری هم برای میزبانی از روزانه 1300 پرواز خودشان را آماده می‌کنند. مسافران نیز باید به این‌موارد دقت داشته باشند تا سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل‌های قطر برای جام جهانی

یکی از قابل‌توجه‌ترین حقایقی که در خصوص این‌کشور وجود دارد این‌است که مردم قطر به مهمان‌نوازی معروف هستند. هتل‌ها و موسسات اقامتی در این‌کشور از همان روزهای اول در خدمت بازدیدکنندگان هستند. درواقع این‌کشور تقریبا همه چیز را برای پذیرایی از توریستان محیا کرده است. همان‌طور که قبلا گفتیم، قطر کشور توریست خیزی است و زیرساخت‌های پذیرایی از توریستان را دارد.

از طرفی برای جام جهانی هم 200 میلیارد دلار هزینه شده است تا تمام مقدمات لازم برای برگزاری این‌رویداد به بهترین نحو، آماده شوند. در واقع در این‌کشور همه چیز برای راحتی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در حین سفر به خرید بروید یا در یک‌بار وقت بگذرانید. برای اقامت هم هتل‌ها و اقامتگاه‌ها آماده میزبانی از بازدیدکنندگان جام جهانی هستند.

هزینه تورهای جام جهانی قطر چقدر است؟

قیمت تورهای جام جهانی قطر 2022 به امکانات، نوع محل سکونت، خدمات ارائه شده در حین تور و همچنین مواردی مانند بازدید از مکان‌های دیدنی و غیره بستگی دارد. با یک سرچ ساده در سایت‌های مختلف می‌توانید از قیمت تورها مطلع شوید که بین 800 دلار یعنی 21 میلیون تومان تا 20 هزار دلار یعنی حدود 500 میلیون تومان متفاوت است. این‌قیمت‌ها برای هفت روز اقامت در قطر بوده و اگر تعداد روزهای اقامت فرق داشته باشد، قیمت هم متفاوت خواهند بود.

قیمت تور جام جهانی قطر توسط هواپیمایی قطر

بر اساس بیانیه مطبوعاتی گروه هواپیمایی قطر، شرکت مسافرتی ایرویز حداقل قیمت تور جام جهانی قطر شامل بلیت مسابقاتی، بلیت هواپیما و محل اسکان برای هر نفر حدود 140 میلیون تومان در نظر گرفته است. این‌قیمت هنوز توسط کارگزاران ایرانی تایید نشده است و احتمال می‌رود که هزینه نهایی کمی کمتر باشد.

خبر خوبی که برای ایرانی‌ها وجود دارد این‌است که دریافت ویزا قطر برای ایرانی‌ها معمولا آسان است و تعداد زیاد از ایرانی‌ها می‌توانند به‌سادگی با دریافت ویزا قطر به این‌کشور سفر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس