ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا


ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

امروز یکشنبه 1 خرداد 1401 ثبت نام فروش فوری سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا ادامه دارد لازم به ذکر است که این طرح در قالب سه بخشنامه فروش خودرو بصورت فروش فوری 6 محصول سایپا؛ پیش فروش 4 محصول سایپا، مشارکت در تولید 4 محصول سایپا و همچنین امکان ثبت نام برای مادران دارای دو فرزند جهت حمایت از خانواده اجرا می‌شود. ثبت نام خودرو‌های سایپا به...

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام فروش فوری سایپا در طرح جدید فروش خودرو های سایپا که در قالب سه بخشنامه اجرا می شود ثبت نام در فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا به روش قرعه کشی و به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت sale.iranecar.com/public/home برای متقاضیان ثبت نام خودروهای سایپا در امروز 1 خرداد 1401 ادامه دارد در این طرح 6 محصول تیبا، ساینا، تیبا2، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص و چهار محصول ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی را در پیش فروش سایپا و مشارکت در تولید سایپا عرضه می شود. متقاضیان ثبت نام خودرو به شیوه جدید در سامانه فروش یکپارچه خودرو می توانند به سایت sale.iranecar.com/public/home مراجعه نمایند در ادامه این خبر جزئیات فروش فوری سایپا، پیش فروش سایپا در امروز 1 خرداد 1401، مشارکت در تولید سایپا و همچنین شرایط مادران برای ثبت نام خودرو های سایپا در جدیدترین طرح فروش سایپا به روش جدید و با مراجعه به سامانه فروش یکپارچه خودرو در امروز یکشنبه1 خرداد 1401 که به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی خودرو عرضه می شود، لینک و نحوه ثبت نام سایپا در سامانه جدید، لینک ثبت نام جدید سایپا در سامانه جدید خودرو، نحوه ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو و ...را خواهیم آورد.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز یکشنبه 1 خرداد 1401

اولین فروش خودرو از طریق «سامانه فروش یکپارچه» با عرضه 6 محصول سایپا در فروش فوری خودرو از 27 اردیبهشت 1401 آغاز شده است و امروز یکشنبه 1 خرداد 1401 ششمین روز از مهلت یک هفته ای ثبت نام سایپا در سامانه جدید فروش یکپارچه خودرو می باشدمتقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com/public/home نسبت به ثبت نام خودرو های سایپا اقدام نمایند.

خودرو های عرضه شده سایپا در فروش فوری 1 خرداد 1401

سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خود 6 خودرو تیبا، ساینا، تیبا2، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص عرضه می کند.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

خودرو های عرضه شده سایپا در فروش فوری1 خرداد 1401

سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خود 6 خودرو تیبا، ساینا، تیبا2، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص عرضه می کند.

زمان تحویل فروش فوری سایپا

طبق اعلام گروه سایپا، خودروها یی که در فروش فوری سایپا قرار دارند با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهند شد و زمان تحویل مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

ثبت نام سایپا در پیش فروش و مشارکت در تولید امروز1 خرداد 1401

امروز 1 خرداد 1401 ششمین روز ثبت نام خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home انجام می گرد سایپا علاوه بر عرضه 6 محصول خود در فروش فوری ، 4 محصول ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی را با موعد تحویل یکساله در پیش فروش سایپا و مشارکت در تولید سایپا از 27 اردیبهشت 1401 عرضه می کند.

خودرو های عرضه شده سایپا در پیش فروش

4 محصول ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی را با موعد تحویل یکساله در پیش فروش سایپا و مشارکت در تولید سایپا عرضه می شود.

ثبت نام سایپاویژه مادران امروز 1 خرداد 1401

فروش فوق‌العاده 6 محصول و پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید 4 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده 6 محصول و پیش‌فروش 4 محصول خود را در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن از تاریخ 1400/08/19 متولد شده‌اند را به مدت یک هفته به‌صورت شبانه‌روزی آغاز می‌کند.

بر این اساس از فردا به مدت یک هفته فروش فوق‌العاده محصولات تیبا، ساینا، تیبا2، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی و پیش‌فروش محصولات ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی شروع می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی sale.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت‌نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودروها از مهرماه سال جاری است.

شرایط فروش سایپا برای حمایت از خانواده ویژه مادران امروز یکشنبه 1 خرداد 1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

این طرح نیز از تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز فعال خواهد بود.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

نحوه ثبت نام سایپا امروز 1 خرداد 1401/ لینک ثبت نام خودرو های سایپا به روش جدید

طریقه ثبت نام خودرو های سایپا در فروش فوری سایپا 1 خرداد 1401 از طریق مراجعه به سایت sale.iranecar.com/public/home امکان پذر می باشد.

سایت ثبت نام فروش فوری خودرو های سایپا در سامانه فروش یکپارچه خودرو

متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری 6 محصول سایپا می توانند به سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home مراجعه نمایند.

برای ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد1401 اینجا کلیک کنید

قیمت خودروهای سایپا در طرح جدید فروش سایپا خرداد 1401

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 1 خرداد 1401+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا به روش جدید+ قیمت سایپا

شرایط ثبت‌نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو

به گزارش فرارو، ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو چهار شرط اصلی دارد. بعد آغاز به‌کار سامانه یکپارچه فروش خودرو، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با انتشار اطلاعیه شروط ثبت‌نام در این سامانه را اعلام کرد. اول اینکه در زمان ثبت‌نام باید کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و شماره سیم‌کارت شخص متقاضی انطباق داشته باشد. دوم اینکه متقاضیان ثبت‌نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. شرط سوم رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماهه از تاریخ آخرین خرید خودرو به‌شمار می‌رود. یعنی اگر کمتر از چهار سال از زمان آخرین خرید خودرو می‌گذرد، امکان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو را ندارید. شرط چهارم نداشتن پلاک فعال انتظامی به‌نام متقاضی برای طرح‌های فروش، پیش‌فروش و فروش فوری محسوب می‌شود. در این اطلاعیه به موارد دیگری اشاره شده است. مثلا اگر بعد خرید خودرو بیشتر از پنج ماه یا ۱۰ هزارکیلومتر به نمایندگی مراجعه نکنید، گارانتی غیر فعال می‌شود و اگر در طرح پیش‌فروش و مرحله قرعه‌کشی برنده شدید، امکان ثبت‌نام برای دو دوره بعدی وجود ندارد.

شرایط ثبت نام خودرو های سایپا امروز 1 خرداد 1401


شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا
فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام فروش فوری سایپا
در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.
فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.
امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.
امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ در روش فروش فوق‌العاده در زمان واریز وجه و در روش پیش فروش در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت می‌شود.

مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا در سامانه جدید فروش خودرو خرداد 1401

مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا که از 27 اردیبهشت 1401 آغاز می شود به مدت یک هفته ادامه دارد.

زمان قرعه کشی سایپادر فروش فوری خرداد 1401

طبق روال پس از اتمام مهلت ثبت‌نام قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان مشخص طرح مشخص خواهد شد.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا خرداد 1401

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان قرعه کشی سایپا می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟