عوامل بیهوشی رانندگان و سرقت 13 دستگاه وانت نیسان در البرز دستگیر شدند


عوامل بیهوشی رانندگان و سرقت 13 دستگاه وانت نیسان در البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد: سارقانی که با استفاده از آب میوه اضمن بیهوش کردن 13 راننده ، خودروهای آنان را به سرقت برده بودند، در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو وانت با یک شیوه خاص در سطح استان البرز، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که متهمان با کرایه کردن خودروهای وانت نیسان آن ها را برای بارگیری به خارج از شهر هدایت می کردند و به بهانه اینکه شخصی برای تحویل بار در مسیر است با دادن آب میوه های حاوی مواد بیهوشی به رانندگان، آن ها را بیهوش و خودروهایشان را به سرقت می بردند.
وی اضافه کرد: کارآگاهان اقدامات تخصصی خود را آغاز و با چندین ساعت کار شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی- پلیسی چهار نفر را در این زمینه دستگیر کردند .
نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۱۳ فقره سرقت وانت نیسان با این شیوه اقرار کردند.
وی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده گفت: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
وی از دستگیری مالخر خودروهای مسروقه در یکی از شهرهای استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته از اشعار سعدی