معاون استاندار قزوین: فرمانداری ها نظارت ویژه ای بر فعالیت نانوایی ها داشته باشند


معاون  استاندار قزوین: فرمانداری ها نظارت ویژه ای بر فعالیت نانوایی ها داشته باشند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: فرمانداری ها در راستای اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها از سوی دولت نظارت ویژه ای را بر فعالیت نانوایی ها داشته باشند.

به گزارش ایرنا، میثم پیله فروش روز یکشنبه در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان تاکید کرد: گشت های بازرسی که به همین منظور در سطح استان راه اندازی شده باید همچنان ادامه داشته باشد و اقدامات صورت گرفته در این زمینه نیز از سوی رسانه ها به آگاهی مردم برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در سطح استان وجود ندارد اما برای جلوگیری از افزایش سایر کالاها نیز نیازمند تداوم بازرسی و نظارت های لازم هستیم تا در این زمینه در آینده با مشکل مواجه نشویم.

پیله فروش با اشاره به قیمت مرغ در بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت گذاری در این بخش به استان ها واگذار شده به همین منظور برای رسیدن به قیمت واقعی و اینکه این کالا به سهولت در اختیار مصرف کننده قرار گیرد باید کار کارشناسی شود تا به قیمت با ثبات در بازار برسیم.

به گفته وی، در حوزه تامین نهاده های دامی نیز مشکلی در استان قزوین گزارش نشده و به اندازه مورد نیاز دامداران این نهاده ها در بازار و انبارها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین بعد از زنجان دومین استان پایلوت در زمینه مدیریت هوشمند عرضه نان است و خوشبختانه اقدامات لازم در حوزه ثبت احوال و تهیه دستگاه های هوشمند برای نانوایان صورت گرفته و تنها مشکل موجود که باید به آن رسیدگی شود مشکل عدم کارت پروانه برخی از فعالان واحدهای صنفی است که مسوولان این واحدها در اسرع وقت بایستی نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا