فرماندار سروآباد: موانع موجود بر سر راه اشتغال برداشته شود


فرماندار سروآباد: موانع موجود بر سر راه اشتغال برداشته شود

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سروآباد بر لزوم تسهیل گری در راستای تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن زارعی روز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان سروآباد اظهار داشت: امروز یکی از چالش های کشور به ویژه شهرستان سروآباد بحث اشتغال جوانان است.

وی افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبی در راستای تولید و اشتغال به شهرستان اختصاص یافته است و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده اما متاسفانه هیچگونه نظارتی در این زمینه صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان سروآباد تاکید کرد: در راستای افزایش تولید و اشتغال باید آسان کاری و تسهیل گری صورت گیرد و از ایجاد مانع و مشکل باید خودداری شود.

وی اضافه کرد: موضوع اشتغال مهمترین بحث کشور و مدنظر مقام معظم رهبری است لذا همه مدیران و مسوولان باید تمام توان و تلاش خود را برای تحقق شعار مقام معظم رهبری بکار گیرند و از سهل انگاری و کم کاری دوری کنند.

زارعی افزود: تمام دستگاه ها و ادارات عضو کارگروه باید موانع موجود بر سر راه تولید و تقویت اشتغال را شناسایی کرده و در راستای رفع این موانع و مشکلات قدم بردارند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در ایجاد بسترهای اشتغال و کارآفرینی در بخش های مختلف در سالی که مزین به تولید،‌ دانش بنیان و اشتغالزایی است برنامه های خود را در جلسات بعدی اعلام و تا حصول نتیجه نهایی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد:‌ همه ما موظف و مکلف هستیمدر کنار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران باشیم و زمینه را برای تولید بیشتر در شهرستان سروآباد و اشتغالزایی جوانان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان سروآباد گفت: خوشبختانه این شهرستان در بخش های گردشگری، کشاورزی، شیلات، باغداری و فرهنگی دارای ظرفیت های بسیاری است که در کمتر شهرستانی این ظرفیت ها وجود دارد.

زارعی ادامه داد: همه باید از این ظرفیت ها و پتانسیل های مهم شهرستان در راستای تولید و اشتغالزایی قدم برداریم و زمینه تحقق شعار رهبری را فراهم کنیم و بدون تردید تحقق شعار رهبری زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به ظرفیت بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سازندگی و بنیاد علوی در شهرستان گفت: باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را در راستای تولید و اشتغالزایی کرد.

در پایان این جلسه مصوب شد اعضای کارگروه اشتغال شهرستان سروآباد مسائل، مشکلات و موانع موجود در راه تولید و اشتغال را شناسایی و به صورت جمعبندی در دبیرخانه این کارگروه در جلسات بعدی ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول