هواشناسی: دمای هوا در همدان 6 درجه گرم می‌شود


هواشناسی: دمای هوا در همدان 6 درجه گرم می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که دمای هوا در سطح مناطق مختلف استان از امروز(یک‌شنبه) تا روز سه‌شنبه، چهار تا 6 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزار خبرنگار ایرنا، محمدحسن باقری شکیب روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: در ساعت های بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان همدان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تاکید کرد: افزایش سرعت وزش باد از روز دوشنبه موجب بروز غبار محلی می شود و میزان آن در مناطق شرقی استان بیشتر از سایر نقاط است.

وی ادامه داد: همچنین از روز دوشنبه دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان بین چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد با ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار و رزن با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب چهار و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس