دوره مجازی تربیت مربی کودک ویژه بانوان برگزار می گردد


 دوره مجازی تربیت مربی کودک ویژه بانوان برگزار می گردد

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری دوره مجازی آموزش تربیت مربی کودک از تاریخ 8 خرداد 1401 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی از برگزاری دوره مجازی تربیت مربی کودک در مقطع مهد و پیش دبستانی با رویکرد مهدویت خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه بانوان برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این دوره مجازی، تربیت یاران با نشاط و قوی برای امام زمان(عج) می باشد.

وی با اشاره به امتیازات دوره تصریح کرد: کتاب کار ویژه پیش دبستان در ۴ جلد با ۳۰% تخفیف و مورد تائید سازمان‌ ملی‌ تعلیم‌ و‌ تربیت، کتاب راهنمای مربی در ۱ جلد با ۳۰% تخفیف، پشتیبانی یکساله رایگان، محتوای رسانه ای روزانه و رایگان و گواهی پایان دوره از جمله امتیازات این دوره است.

صالحی برخی عناوین دوره را شامل سواد رسانه و مدیریت فرهنگ مهدوی، روش ها و قالب های متنوع انتقال مفاهیم مهدوی، جهت‌دهی ویژگی های طبیعی و فطری به سمت امام زمان علیه‌السلام و مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی کودکان عنوان کرد.

وی در ادامه ۷۰ روش خلاقانه در آموزش و تربیت مهدوی، شیوه‌های تدریس و جذاب‌سازی کلاس‌های مجازی و شیوه تدریس محتوای آموزشی یاران آفتاب شامل شیوه تدریس ریاضی، علوم، اجتماعی، مهدویت، هوش و خلاقیت، بهداشت و ایمنی و ساااایر مفاهیم آموزشی پایه را از دیگر عناوین دوره مطرح کرد.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) زمان برگزاری دوره را ازتاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۱ و مهلت ثبت نام را تا تاریخ ۵ خرداد اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ساعت کلاس این دوره مجازی از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح می باشد گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره های ۰۲۵۳۷۸۴۱۶۱۴ و ۰۹۹۲۵۲۶۶۶۳۹ تماس حاصل فرمایند یا با آی دی

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان